اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ ها و پوشش های مختلفی از رنگهای اپوکسی وجود دارند که در قالب های صنعتی و کامپوزیت های مرتبط به تولیدات صنعتی، ,سامانه های الکترونیک مختلفی با هدف مصارف خانگی و دریایی , هوافضا, زیست شناسی استفاده کرد.

همچنین از رنگ اپوکسی می توان بر روی لوله های فلزی، سطوح چوبی و سیمانی استفاده کرد، همانطور که میدانید، در موتورخانه ها، سطوحی که نزدیک به مواد شیمیایی هستند، در مکان هایی همچون سرزمین های نیمه مرطوب، و کف پارکینگ ها و کارخانه های تولیدی، و…… شاهد کاربرد رنگ اپوکسی هستیم.

جالب است که بدانید برای رنگ لوله های نفت و گاز نیز از رنگ اپوکسی استفاده می شود و دلیل آن مقاومت بالا این ماده است که در صنعت نفت و گاز به دلیل حساسیت بالای لوله های فولادی از رنگ اپوکسی برای رنگ لوله و پوشش داخلی لوله های فولادی استفاده می شود. به طور خلاصه باید گفت که در هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم دیده می شود، می توان رنگ اپوکسی را مورد استفاده قرار داد.

موادی که از ماده ی شیمیایی اپوکسی ساخته می شوند، دارای کارکردهای مختلفی می باشد، که از مهم ترین کاربرد آن می توان به ساخت رنگ های مقاوم اپوکسی و کفپوش اپوکسی اشاره کرد.اپوکسی ها دارای، خواص بسیار متفاوتی می باشند.به طور کلی اپوکسی ها دارای ویژگی منحصر بفردی همچون، چسبندگی بالا و مقاومت شیمیایی - گرمایی بالا هستند.

حتی رنگ های اپوکسی ها با خاصیت مقاومت الکتریکی بسیار بالا و چسبندگی بالا و مقاومت شیمیایی و گرمایی و خواص خارق العاده دیگرش که می توان به عنوان مثال، مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های را نام برد، کاربرد بسیار بالایی برای رنگ کردن لوله های فولادی دارد.

بسیاری از خواص اپوکسی به دلیل خواص انعطاف پذیر آن قابل تغییر می باشد، تنها کافیست آن را با مواد مختلفی ترکیب کرد. برای مثال برای رنگ کردن لوله های فولادی که از رنگ اپوکسی به همراه نقره استفاده می شود، می توان گفت که رسانایی الکتریکی را بالا میبرند.

یا رنگ های اپوکسی که با روی مخلوط می شوند، باعث افزایش مقاومت لوله های فولادی در مقابل خوردگی می باشد.گاهی نیز می توان رنگ اپوکسی مورد نظر را با کربو قاطی کرد تا بتوان از آن به عنوان عایق لوله های فولادی استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>