اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی گرم به دلیل خاصیت خشک شدن سریع و کوتاهی که دارد به عنوان یک گزینه مناسب جهت انجام رنگ کاری و ایجاد علائم مختلف برای مسیرها و جاده ها و معابر مختلف و یا ایجاد خط کشی در مسیر ها که دارای حجم تردد بالایی هستند مانند بزرگراه و اتوبان ها و خیابان های پر تردد و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم ترین تفاوت میان رنگ ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی سرد در روش اجرای و استفاده از این رنگ ها می باشد. برای ایجاد علائم مختلف و خط کشی های مختلف خیابان ها و معابر از هر دو رنگ ترافیکی گرم و گرافیک صنعت استفاده می شود و با توجه به کارایی و کاربرد و نوع اجرایی که در نظر قرار دارد تا رنگ مورد نظر به رنگ به این طرح را انتخاب کند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم رنگ گرم ترافیکی به دلیل آن که با سرعت بالای خشک می شود برای مسیرهای که پر تردد هستند بسیار مناسب می باشد و نیاز است تا در کمترین زمان ممکن برای پروژه های رنگ آمیزی آنها را مسدود نماییم مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی قفل شده مورد نظر باز شده و تردد در آن صورت پذیرد.

رنگ ترافیکی گرم توسط برند ها شرکت های مختلفی ارائه می شود و در حجم و اندازه های مختلفی نیز می باشد و همین موضوع قیمت رنگ ترافیکی گرم را متفاوت می سازد. در حالت کلی رنگ ترافیکی گرم را با توجه به تنوع و ماندگاری متفاوتی که دارد این امکان را دارد که چیزی در حدود 6 الی 36 ماه ماندگاری داشته باشد.

رنگ گرم ترافیکی یکی از انواع پر کاربرد رنگ ترافیکی به حساب می آید که برای مصارفی مانند خط کشی خیابان ها و معابر مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. تقریبا می توان گفت اصلی ترین و عمده ترین کاربرد و کارایی رنگ گرم ترافیکی درخت شمال خیابان ها ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای موجود در کف خیابان ها و معابر و موارد دیگر چنینی می باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا در حین رانندگی در خیابان ها و جاده های مختلف و عبور از معابر مختلف عبارات مختلفی مانند مدرسه از سرعت خود بکاهید سرعت گیر و غیره را بر روی آسفالت مشاهده کرده باشید و علامتی نمی توان از آن هم مورد استفاده کرد چرا که رنگ های معمولی بعد از مدتی از بین رفته و کارایی خود را از دست می دهد و برای انجام این کارها از عوامل مختلف رنگ ترافیکی از جمله رنگ ترافیکی گرم استفاده می شود.

رنگ ترافیک گرم دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی سخت بوده و همچنین از خود مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و سایش نشان می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این علائم مدت زمان زیاد و در حین عبور انواع مختلف وسایل نقلیه و اتومبیل ها سواری و سنگین از روی خیابان ها و معابر به معنایی که با استفاده از رنگ ترافیک گرم رنگ آمیزی شده است به این رنگ ها وارد نشده و این علائم تا مدت های زیادی باقی بمانند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>