اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

از مزیت های قابل توجه و بسیار کاربردی رنگ های اپوکسی برای فلزات می توان به این ویژگی اشاره کرد که در برابر رطوبت، اصطکاک و ساییدگی، عوامل جوی و آب و هوایی و نیز مواد مضر شیمیایی کاملا مقاوم است. به همین دلیل بهره گیری از این رنگ ها برای پوشش سطوح فلزی و آهنی موجب می شود تا این سطوح به مدتی طولانی مورد محافظت باشند.

این رنگ ها به راحتی قابل شستشو بوده و می توانند پاکیزه شوند. هم چنین از ویژگی های دیگر رنگ اپوکسی آهن این است که انعطاف پذیری بالایی دارد. به واسطه داشتن این انعطاف پذیری بالا و برخورداری از استحکام زیاد، این رنگ در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه مقاومت می کند.

استفاده از رنگ های اپوکسی برای فلزات موجب افزایش طول عمر و ماندگاری سطوح فلزی و آهنی می شود. بیشترین استفاده از این محصول در مناطقی است که شرایط آب و هواییشان مرطوب بوده یا آب و هوای خورنده دارند (مثلا احتمال بارش های اسیدی یا وجود مواد شیمیایی در هوای منطقه زیاد است). به همین دلیل رنگ اپوکسی آهن جز رنگ های بسیار پرکاربرد و مفید در صنعت محسوب می شود.

این رنگ ها مانند رنگ های ساختمانی نیستند؛ مقاومت و دوام آن ها بسیار بالاتر بوده و به همین دلیل در موارد صنعتی بهترین انتخاب برای محافظت از سطوح آهنی و فلزی هستند. به لطف وجود رنگدانه هایی مانند زینک کرومات و اکسید آهن در ترکیب رنگ اپوکسی آهن، این محصول خاصیت ضد خوردگی بالایی دارد. نتیجه آن که محافظت ایجاد شده توسط آن تأثیری طولانی مدت خواهد داشت.

ایجاد پوششی مقاوم و محافظ که از سطوح زیرین خود در برابر خوردگی و فرسایش محافظت می کند.
قدرت چسبندگی بالا مخصوصا بر روی سطوحی که از آن یا فولاد تشکیل شده اند. به سبب همین ویژگی است که تأثیر محافظتی این رنگ بسیار طولانی مدت است.مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی خورنده و مواد دارای خاصیت اسیدی که پتانسیل بالایی برای آسیب رساندن به سطح فلزی دارند.مناسب بودن برای محیط های صنعتی و شیمیایی.

حتی در شرایطی که لوله ها و تجهیزات فلزی باید در محیط کاملا مرطوب (مثلا در داخل آب دریا) قرار بگیرند نیز این رنگ ها با کارایی بالای خود به محافظت از سطوح فلزی می پردازند.با توجه به مصرف بسیار گسترده آهن و فلزات در تأسیسات صنعتی، برای جلوگیری از آسیب و زنگ زدگی سطوح به شکل گسترده ای از رنگ اپوکسی آهن استفاده می شود. از این رنگ در موارد متنوعی مانند پل های فلزی، بدنه ماشین آلات صنعتی، خطوط لوله، پالایشگاه ها و تجهیزات مربوط به پتروشیمی، انواع مخازن و منابع و تأسیسات داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>