اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

یکی از انواع کفپوش اپوکسی که بسیار پر مصرف بوده، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک نام دارد. این نوع کفپوش ها به گونه ای طراحی می شوند که الکتریسیته ساکن بر روی این نوع کفپوش جمع نمی شود و با روش خاصی که در هنگام اجرایی شدن آن وجود دارد می تواند این الکتریسیته را به زمین هدایت کرد تا امکان جرقه و آتش سوزی بر روی کفپوش ایجاد نشود.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در مشاغلی مورد استفاده قرار می گیرد که صاحبان مشاغل نمی خواهند الکتریسیته ساکن بر روی کف باقی بماند و مشکلی برای فرد، وسایل و یا کالاهای موجود در انبار ایجاد شود و در مقابل می خواهند این الکتریسیته به گونه ای تخلیه شود تا مشکلی ایجاد نشود.به عنوان مثال اتاق عمل مکانی بسیار حساس بوده که با جان بیمار سر و کار دارد به همین دلیل پزشک باید به خوبی تمرکز لازم را داشته باشد تا در حین عمل اتفاقی برای بیمار رخ ندهد.

امکان ایجاد جرقه و الکتربسیته می تواند تمرکز پزشک و دستگاه های اتاق عمل را از بین ببرد و در این صورت ممکن است جان بیمار به خطر افتد، به همین دلیل استفاده از کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در اتاق عمل و به طور کلی در مراکز پزشکی و درمانی بسیار مهم بوده و می تواند به خوبی الکتریسیته ساکن بر روی سطح را تخلیه کرده تا مشکلی برای کسی رخ ندهد. قیمت کفپوش الکترواستاتیک بسیار مناسب بوده و اجرایی شدن آن در مراکزی که با جان افراد سرو کار دارند بسیار ضروری خواهد بود.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک را می توان در سراسر کشور مشاهده کرد که می توانند انواع کفپوش اپوکسی را در طرح ها و مدل های مختلف و با تفاوت در قیمت کفپوش الکترواستاتیک تولید کنند که ما در این بخش به اجزای کفپوش ضد الکتروسیته ی ساکن در هنگام اجرایی شدن اشاره خواهیم کرد:

بازدید فنی و زیرسازی سطح

در این بخش تولید کننده کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک می تواند مهندسین فنی را برای بازدید از سطح اعزام کرده و پس از بررسی ها تیم حرفه ای و آموزش دیده برای اجرایی کردن کفپوش به محل اعزام می شوند و مشکلات سطح را از بین برده و در واقع زیرسازی سطح را انجام می دهند.

اجرای لایه اول

پرامیر که ترکیبی از رزین و هاردنر بوده بر روی سطح اجرایی می شود. این لایه چسبندگی بالایی داشته و بر روی انواع سطوح قابلیت اجرایی دارند.

اجرای لایه میانی

این لایه می تواند فشارهای مکانیکی را تحمل کرده و در واقع بستری صاف و بدون آلودگی های گرد و غبار را جهت نصب شبکه مسی بر روی سطح ایجاد می کند.در این بخش شبکه مسی را به جهت جلوگیری از الکتریسیته ساکن بر روی سطح اجرایی می کنند.

لایه پایانی آنتی استاتیک

در نهایت لایه پایانی که از جنس آنتی استاتیک است بر روی سطح قرار می گیرد. این لایه در برابر شرایط فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی مقاوم بوده و می توان آن را در رنگ های متناسب با ماهیت کار اجرایی کرد.پس از اجرایی شدن شبکه مسی حال پرامیر آنتی استاتیک بر روی سطح اجرایی می شود که می تواند رسانای کامل و انتقال جریان به سطح را انجام دهد. این رسانا بر روی سطح قرار گرفته و به جهت هدایت جریان الکتریسته ساکن اجرایی شده و می تواند تخلیه جریان برق را انجام دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>