اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

در کارخانجاتی همچون خودروسازی و در قسمت های مربوط به رنگ آمیزی بدنه خودروها و سایر قسمت های دیگر که با رنگ ها سر و کار دارند ممکن است بخارات حلالی به وجود آید که در این صورت ممکن است جرقه نیز تولید شود و منجر به آتش سوزی شود. برای جلوگیری از این شرایط از کفپوش ضد الکتروسیته ی ساکن استفاده می کنند تا آتش سوزی رخ ندهد.

موارد استفاده در اتاق های سرور

در اتاق های سرور و مراکز مهمی که حجم زیادی از داده ها در آن رد و بدل می شوند در صورتی که اختلالی در دیتا ایجاد شود ممکن است منجر به جرقه و در نهایت از بین رفتن سرورها شود به همین دلیل کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک در این مراکز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استفاده در نگهداری تسهیلات نظامی

در مراکزی که تسهیلات نظامی در آن نگهداری می شود امکان انفجار مهمات وجود خواهد داشت به همین دلیل در این مراکز از کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک استفاده می شود تا منجر به انفجار و حوادث ناگوار این چنینی نشود.در برخی از سالن های تولید همچون ساخت گوشی تلفن همراه و یا ساخت کامپیوترها به دلیل امکان جرقه و از بین رفتن محصولات از کفپوش ضد الکتروسیته ی ساکن استفاده می شود.

موارد استفاده در مراکز برق

مکان هایی که در آن از تابلوهای برق با ولتاژ بالا استفاده می شود به طور حتم در این موارد بدنه تابلوها به زمین متصل می شود تا الکتریسیته ساکن به طور مستقیم خارج شود و خطر برق گرفتگی ایجاد نشود. به همین دلیل توصیه می شود زیر این نوع تابلوها از کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک استفاده شود تا خطر برق گرفتگی و جرقه کمتر شود.

اجرایی شدن کفپوش ضد الکتروسیته ی ساکن در تمامی مشاغل متفاوت بوده و متناسب با متریال استفاده شده در سطح می تواند دارای تفاوت در قیمت کفپوش الکترواستاتیک باشید و این موضوع در هنگام خرید کاملا طبیعی خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>