اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی رنگی جامد برپایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین است. رنگ اپوکسی از چسبندگی بالایی برای سطوح فلزی، سیستم های اپوکسی و پلی یورتان برخوردار است. استفاده از پیگمنت های غیرسمی، این نوع رنگ را به رنگ مناسب پوشش مخازن آب آشامیدنی تبدیل کرده است. پوششی که سازگاری بالایی با انواع شرایط جوی داشته و از حساسیت محیطی کمی برخوردار است.

این نوع رنگ برای پوشش نهایی مخازن فلزی و بتونی آب شرب، سطح داخلی لوله های فلزی انتقال آب آشامیدنی، کانال های آب، و سطوح مرتبط با آب آشامیدنی استفاده می شود. رنگ اپوکسی مخصوص آب شرب با رنگ اپوکسی رویه و رنگ میانی، رنگ پلی یورتان، رنگ الکید، و کلروکائوچو سازگاری دارد. رنگ های اپوکسی بهداشتی که برای مخازن آب شرب استفاده می شوند تأثیری روی مزه و طعم آب مصرفی ندارند. این نوع رنگ با استفاده از رزین اپوکسی به خوبی به لایه های قبلی و بعدی می چسبد. دیگر ویژگی آن سختی بالا است.

چسبندگی مناسب به سطوح فلزی، بتنی، و پوشش های اپوکسی و پلی یورتان از مزایای مهم این رنگ است. این نوع رنگ در مقابل مواد شیمیایی نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. مقاومت نسبت به روغن، اسید، باز، حلال های نفتی و آروماتیک، و رطوبت و خوردگی از دیگر ویژگی های این نوع پوشش های تانکر آب هستند.

رنگ های مخصوص مخازن آب شرب نسبت به تغییرات دمایی، فشار و تنش های مکانیکی مقاوم هستند. همچنین، استحکام بالایی داشته و دارای مقاومت عالی نسبت به آب هستند. این نوع رنگ ها را می توان به صورت تک لایه ای استفاده کرد. خاطر نشان می‌گردد که رنگ مخازن آب شرب، قابلیت شستشو دارد.

رنگ اپوکسی سالونت فری به خاطر دوام و مقاومت مناسب در برابر آب، در مقایسه با دیگر پوشش های مشابه، کاربرد گسترده ای در مخازن آب آشامیدنی و لوله های آب دارد. این رنگ، بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین بهداشتی، محصول دو جزیی محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>