اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

کفپوش های اپوکسی صنعتی، زیبایی ویژه ای به محیط می بخشند و به نسبت کفپوش های سنتی، بهره وری و نگه داری ساده تری دارند. کفپوش اپوکسی صنعتی به صورت مایع موجود است. این باعث می شود تا پس از اجرای کفپوش اپوکسی صنعتی و خشک شدن آن، کف به صورت بدون درز، بدون نقص، و کاملاً بهداشتی باشد. چسبندگی و مقاومت سایشی این کفپوش بسیار بالا است که این امر باعث می شود در انواع صنایع و همین طور در درمانگاه ها و بیمارستان ها از کفپوش اپوکسی صنعتی استفاده شود.

کفپوش ها در واقع انواع رویه ها و لایه هایی هستند که به کمک آن ها کف ساختمان ها و اماکن مختلف را می پوشانند. کفپوش ها در صنعت کف سازی کاربرد فراوانی دارند و علاوه بر ساختمان های مسکونی، برای پوشاندن کف و سطوح محوطه های باز، زمین های ورزشی، سالن ها، استخر ها، فروشگاه ها و ساختمان های اداری و تجاری، کارخانجات، و مراکز بهداشتی و درمانی هم مورد استفاده قرار می گیرند.

کفپوش صنعتی، که به کفپوش رزینی هم معروف است، با کاهش هزینه های اجرایی، مواد، و مصالح، و همینطور افزایش مقاومت و عمر مفید کف، لقب بهترین نوع کف سازی در دنیا را به خود اختصاص داده است.کف سازی صنعتی می تواند در هنگام ساخت و یا افزایش امکانات تجاری مورد استفاده قرار بگیرد. مثلاً برای هرکدام از واحد های تجاری و صنعتی، مثل انبار ها، فروشگاه ها، و حتی رستوران ها، کفپوش صنعتی مناسب خودش طراحی و تولید می شود.

کفپوش های صنعتی به لحاظ عملکرد و دوام، کفپوش های قوی تری هستند. گفتنی است، استفاده از کفپوش های صنعتی در پارکینگ منازل، علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، باعث مقاومت کف پارکینگ در برابر انواع آلاینده ها، روغن، و بنزین می شوند. قابل شستشو بودن این کفپوش هم از دیگر نقاط مثبت آن است.کفپوش های صنعتی می توانند در هر قسمتی از ساختمان استفاده شوند. مثلا در اتاق خواب، سالن، لابی، کف پارکینگ، و محوطه ها و پیاده رو های بیرونی.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>