اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ های اپوکسی در دو نوع اصلی اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین موجود هستند. اپوکسی پلی آمید در مناطق مرطوب پایدارتر بوده و از انعطاف پذیری بیشتر و چسبندگی بهتر برخوردار است. اما مقاومت عمومی آن کمتر است. اپوکسی پلی آمین، در مقابل، در حلال ها و فراورده های نفتی پایداری بیشتری از خود نشان می دهد.

آستری اپوکسی نیز پرایمری دو جزئی با پایه اپوکسی است که مقاومت بسیار بالایی دارد و بسیار روان است.رنگ های اپوکسی با رنگ های ساختمانی تفاوت دارند و به خاطر مقاومت شان در برابر عوامل جوی، و محیط های اسیدی و قلیایی، در زمره محصولات محبوب و پرکاربرد قرار می گیرند.

آستری اپوکسی، یا پرایمر اپوکسی، بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید به دست می آید. پرایمر اپوکسی بیشتر به عنوان لایه پایه سطوح فولادی ساده استفاده می شود. کاربرد دیگر پرایمر اپوکسی برای پوشش های فایبرگلاس، پلاستیک، یا فسفات آهن سیاه است. پرایمر یا آستری اپوکسی از چسبندگی بسیار عالی برای سطوح فلزی برخوردار است.

آستر اپوکسی اکسید آهن-زینک کرومات از پیگمنت های ضد خوردگی زینک کرومات و اکسید آهن تشکیل شده که سطح سازه را در مقابل خوردگی حفظ می کند. پرایمر اپوکسی کاربرد ضد آب نیز داشته و به عنوان ماده ضد آب استفاده می شود.با توجه به اهمیت محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی فلزات در صنایع دریایی و خودروسازی، پوشش اپوکسی به خاطر ویژگی چسبندگی بالا به عنوان بتونه برای سطوح فلزی استفاده می شود.

ویسکوزیته مناسب و قابلیت نفوذ عالی، چسبندگی مناسب روی سطوح مختلف فلزی، بتنی، و سنگی، و ویژگی تر کنندگی بالا از جمله مواردی هستند که پرایمر اپوکسی را به بهترین گزینه ممکن برای ایجاد پیوستگی بین سطح زیر کار و لایه های بالایی تبدیل کردهاند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>