اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پرایمر


پرایمر زینک ریچ اپوکسی

آستری زینک ریچ اپوکسی، محافظ کاتدی مناسبی برای سطوح فلزی در سازه های صنعتی در محیط های آب شور و محیطهای دارای خورندگی محسوب می شود. این پرایمر بیشتر به عنوان لایه محافظ تانکرهای صنعتی، لوله ها، مخازن پالایشگاه ها، و ماشین آلات استفاده می شود. اما گزینه مناسبی برای محیط های اسیدی یا قلیایی به شماره نمیرود.

پرایمر اپوکسی زینک فسفات

این آستری بر پایه هاردنر پلی آمید و رزین اپوکسی بوده که حاوی رنگ دانه های فسفات است. همین رنگ دانه ها باعث ویژگی ضد خوردگی پرایمر اپوکسی زینک فسفات می شوند. این آستری غیر سمی است و نسبت به آب و مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می دهد.

اپوکسی میانی MIO

این آستری بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید بوده و از مقاومت بالایی نسبت به شرایط جوی برخوردار است. البته این آستری بیشتر در لایه های میانی سطوح و سازه های صنعتی استفاده می شود. اپوکسی میانی MIO، مقاومت مکانیکی رنگ به کار رفته بر روی سطح را بالا می برد.

مزایای پرایمر اپوکسی

پرایمر اپوکسی از ساختار غیرمتخلخلی برخوردار است به همین خاطر رطوبت را جذب نمی کند. ضد آب بودن این پرایمر باعث می شود که نسبت به خوردگی فلزات مصون باشد. درنتیجه برای سطوح بیرونی مخازن و تانکرها در کارخانه های برق و انرژی، و همینطور مصارف دریایی، گزینه مناسبی به شمار می آید. پرایمر اپوکسی، یک لایه اضافی محافظ از رنگ روی سطوح فولادی ایجاد می کند.از مزایای پرایمر اپوکسی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • چسبندگی عالی روی سطوح مختلف
  • برخورداری از پایداری شیمیایی عالی
  • مقاوم بودن در برابر ضربه و لرزش
  • دارا بودن قدرت نفوذ زیاد و غلظت کم
  • کاربرد آسان
  • دوام بالا
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>