اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

آستری اپوکسی، همان طور که از اسمش مشخص است، در نقش لایه آستری برای محافظت از سطوح فلزی مختلف مانند سازه های فلزی، بدنه ماشین آلات، پل ها، سازه های دریایی که درون آب نیستند، مخازن، تانکرها، و دیگر سازه های فلزی کاربرد دارد. در آب وهوای مرطوب که میزان خورندگی بالاست، آستری اپوکسی گزینه مناسبی برای محافظت از سطوح به حساب می آید.

برای استفاده از آستری اپوکسی، ابتدا باید سطح مورد نظر را آماده کنید بهگونها ی که فاقد هرگونه آلودگی، گردوغبار، چربی، و روغن یا رطوبت باشد. چراکه آلودگی های روی سطح، میزان چسبندگی رنگ را کاهش می دهند. بهترین روش برای تمیز کردن سطح، استفاده از شوینده هایی است که برای پاک سازی سطوح تولیدشده اند. پس از آماده شدن سطح باید رنگ آمیزی در کمترین زمان ممکن شروع شود تا سطح دوباره آلوده نشود.

میزان مصرف پرایمر اپوکسی بسته به ناهمواری سطح و ضخامت پوشش تعیین می شود. برای ترکیب، ابتدا جز A را در ظرف ریخته و کامل هم بزنید. بعد جز دوم را اضافه کرده و کامل ترکیب کنید. ترکیب آماده شده را می توان با قلم مو یا اسپری بدون هوا روی سطح استفاده کنید.

پرایمر اپوکسی استر هوا خشک بر پایه رزین های آلکیدی - اپوکسی استر به صورت تک جزیی (هوا خشک) طراحی گردیده و دارای سرعت خشک شدن بالایی بوده و در مصارفی که نیاز به سرعت بالای اعمال پوشش می‌باشد کاربرد مناسبی دارد این پرایمر دارای مقاومت فیزیکی و شیمیاییی مناسبی بوده و جهت استفاده بر روی فلزات تولید شده است.

پرایمر پلی آمید اپوکسی اکسیرپرگاس این پرایمر برپایه رزین های اپوکسی پلی آمید ساخته شده و حاوی پیگمنت های ضدخوردگی می‌باشد این محصول یکی از بهترین پرایمر های سیستم های رنگی مورد استفاده در صنایع فلزی اسکلت سازی، پوشش مخازن و لوله ها است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>