اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلی اورتان

این روز ها استفاده از کفپوش های پلی یورتان مناسب در ساختمان ها به اندازه معماری، ساخت و دکوراسیون ساختمان ها مهم است. مردم به دنبال بهره بردن کامل از امکانات ساختمان و افزودن به زیبایی و کارآمدی آن هستند و به همین خاطر به ریز ترین نکات هم دقت می کنند.استفاده از انواع کفپوش مدرن و کارآمد در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، فروشگاه ها، مراکز خدماتی، و حتی اماکن ورزشی، روزبه روز متداول تر می شود.

کفپوش پلی یورتان، که به آن کفپوش پلی یورتان هم گفته می شود، یکی از محصولات پلیمری محبوب است که این روز ها در بسیاری از مکان ها ممکن است آن را ببینید. از این کفپوش ها در مدارس، هتل ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، کارخانه ها، انبار ها، مراکز خدماتی، ادارات دولتی، و ایستگاه های آتش نشانی استفاده می شود.

استفاده از کفپوش پلی اورتان در دهه های اخیر افزایش چشم گیری داشته است. جدا از تمامی ویژگی های مثبت این کفپوش، یکی از مهم ترین دلایل این اقبال عمومی، قیمت مناسب آن است. کفپوش پلی یورتان، ارزان ترین کفپوش موجود است که در صنایع مختلف کارایی دارد.

کفپوش پلی یورتان به دلیل ویژگی های منحصربه فرد خود می تواند برای اغلب اماکن و حتی فضا های باز مورد استفاده قرار بگیرد. اما کاربرد آن در برخی موارد انحصاری است.کفپوش پلی یورتان به دلیل داشتن الاستیسیته بالا در برابر تغییرات دمایی و دمای پایین، بسیار مقاوم است. پس می توان گفت این کفپوش، انتخاب مناسبی برای انواع سردخانه ها است و به همین خاطر، پوشش کف اغلب سردخانه ها از کفپوش پلی یورتان ساخته شده است.

کفپوش پلی یورتان به دلیل منعطف بودن و مقاومت ویژه ای که در برابر ضربه، خش و سائیدگی دارد، برای انواع زمین های ورزشی، سالن های ورزشی و استخر ها نیز مناسب است.کفپوش پلی یورتان در برابر نور خورشید مقاوم است و برعکس کفپوش اپوکسی، نور خورشید آن را خراب نمی کند.

پس طبیعی است که کفپوش پلی یورتان در فضا های باز نیز مورد استفاده قرار گیرد.از کفپوش پلی یورتان، با تمام ویژگی های منحصربه فردش که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، در بسیاری از موارد می توان استفاده کرد. اما مواردی که ذکر شد، تنها چند مورد از مواردی بودند که استفاده از کفپوش پلی یورتان در آنها، تأکید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>