اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد صادرات به هند وجود دارد و شما باید به آن دقت داشته باشید بازاریابی آن کالایی می باشد که شما می خواهید به کشور هند ارسال کنید. شما باید به خوبی از این مسئله مطمئن شوید که آن کالا را کشور هند نیاز دارد. بر همین اساس بهتر است که به خوبی در مورد محبوبیت و نیاز آن کالا در کشور هند اطلاعات خود را افزایش دهید. کارشناسانی که در شرکت های بازرگانی حضور دارند و در زمینه ی بازاریابی بین المللی کار می کنند در این مورد می توانند شما را راهنمایی کنند.

بسته بندی کالا برای صادرات به هند
بسته بندی کالاهای شما از دیگر نکاتی می باشد که زمان صادرات باید به آن توجه زیادی داشته باشید. هر کالا بسته به نوع و حجمی که دارد باید دارای بسته بندی ویژه ای باشد. در واقع شما باید بدانید که بسته بندی کالاهای صادراتی امر بسیار مهمی است و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. برخی از کالاها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند و به همین دلیل شما باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال برای صادرات زعفران به هند باید به خوبی بسته بندی آن را بررسی کنید. بسته بندی های آنها متنوع می باشد و شما باید بر اساس حجمی که دارند آنها را در بسته بندی های متنوعی قرار دهید.

نحوه ارسال کالا
اینکه کالاهای صادراتی را با چه روش حمل و نقلی به کشور هند صادر کنید هم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. برخی از کالاها با کشتی، برخی از دیگر کالاها را به صورت هوایی و یا زمینی وارد کشور هند می نمایند. شما برای صادرات به هند باید با مشتری خود صحبت کنید تا یکی از روش های حمل را برای شما مشخص کند. در قرارداد بهتر است این موارد را ذکر کنید تا با آگاهی بیشتری کالای خود را به کشور هند ارسال کنید. برخی از کالاها بهتر است که تنها با استفاده از کشتی حمل شوند. برخی از دیگر کالاها هم بهتر است که تنها با استفاده از روش هوایی ارسال شوند. نوع کالا در نحوه ارسال اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید.

صدور فاکتور پروفرما
هر یک از کالاهایی که شما می خواهید به کشور هند ارسال کنید باید دارای فاکتور پروفرما باشد. شرکت بازرگانی این فاکتور را برای شما صادر می کند و تمامی مواردی که در بالا بیان کردیم را در این فرم و قرارداد می آورد. شما باید هر یک از موارد را به خوبی مشاهده کنید و آن را به امضاء برسانید. مشتری شما هم باید این قرارداد را به خوبی مطالعه کرده و امضاء کند. در واقع باید بدانید که دو طرف بهتر است این قرارداد را امضاء کنند. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد صادرات به هند وجود دارد این است که شما باید هر یک از موارد ذکر شده در قرارداد را به خوبی زمان صادر کردن کالا انجام دهید. در صورتی که هر یک از این موارد رعایت نشود مشتری می تواند کالا را به شما بازگرداند. بنابراین بر اساس این قرارداد باید صادرات خود را انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>