اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نیازهای کشور هند بسیار زیاد و متنوع است و شما باید به عنوان تاجر و یا بازرگان به خوبی با این نیازها آشنایی داشته باشید. علاوه بر صادرات زعفران به هند و صادرات بادام به هند باید بدانید که کالاهای دیگری هم به این کشور صادر می شود. برخی از مهم ترین کالاها که برای کشور هند ضروری است و به آنها نیاز دارد را اگر شناسایی کنید بدون شک می توانید سود خوبی از فروش و صادرات آنها به دست آورید. برخی از این کالاها که بسیار مهم هستند و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از:

در میان لیست کالاهای صادراتی به هند، نفت و مشتقات نفتی یکی از مهم ترین و اصلی ترین موادی می باشد که شما برای صادرات به هند می توانید انتخاب کنید. کشورهای متنوعی این کالا را دارند و به کشورهای دیگر صادر می کنند و کشور ایران یکی از بهترین کشورهایی می باشد که در این زمینه سرآمد است.

خشکبار و حبوبات از دیگر کالاهایی می باشد که کشور هند به آنها بسیار نیاز دارد و در لیست کالاهای صادراتی به هند از جایگاه و پتانسیل خوبی برخوردار است. بر همین اساس شما می توانید حجم زیادی از خرما، بادام، پسته و میوه های خشک شده را برای صادرات به این کشور آماده کنید.

میوه ها و محصولات کشاورزی هم بازار خوبی در کشور هند دارد. کشور هند بسیاری از میوه ها مانند کیوی و سیب را نمی تواند به خوبی تولید کند و حجم زیادی از آنها را ندارد. بر همین اساس شما می توانید حجم زیادی از این میوه ها و محصولات کشاورزی را به کشور هند صادر کنید.

پشم و پوست انواع حیوانات از دیگر کالاهایی می باشد که شما می توانید برای صادرات به هند انتخاب کنید. این کالا را باید با بهترین کیفیت به کشور هند صادر کنید تا مشتری پسند باشد.

از دیگر محصولات صادراتی به هند که محبوبیت بسیار زیادی دارد مصالح ساختمانی می باشد. شما می توانید انواع سیمان و گچ را برای صادرات به کشور هند آماده کنید و به این کشور ارسال نمایید.

محصولات شیمیایی هم محبوبیت بسیار زیادی برای صادرات دارد و شما می توانید آنها را برای صادرات به این کشور انتخاب کنید. دقت داشته باشید که بهتر است نمونه مدل های آنها را پیش از صادرات به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

در خصوص لیست کالاهای صادراتی به هند چندین نکته وجود دارد که اشاره به آنها ضروری است. از جمله آنکه در اینجا باید به نوع صادرکنندگان نیز دقت کرد. برخی گروه های کالایی ممکن است توسط شرکت ها، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها صادر شوند.

در حالی که برخی محصولات نظیر خرما بیشتر توسط صادرکنندگان حقیقی و افراد مختلف صادر می شود. با نگاهی به نیازهای وارداتی هند که قبلا به آن اشاره شد، بهتر می توان خلاءهای صادراتی را شناسایی کرد.

از جمله آنکه معمولا در بین کالاهای صادراتی کشورمان محصولات پلاستیکی، تجهیزات پزشکی، روغن های گیاهی و حیوانی و برخی محصولات دیگر کمتر دیده می شوند. بحث دیگر آن است که در صادرات محصولات به شبه قاره باید به گمرک های صادراتی هم دقت کرد.

بیشتر حجم کالاهای صادراتی از گمرکات منطقه ویژه شهید رجایی، منطقه ویژه پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، منطقه ویژه اقتصادی پارس، منطقه ویژه بوشهر، منطقه ویژه معادن و فلزات، بندر امام خمینی (ره)، غرب تهران و برخی گمرکات دیگر صورت گرفته است.

ضمن آنکه برخی از گمرکات وجود دارند که بیشتر یک کالای خاص از آن صادر شده است. از جمله گمرکات کرمان، سیرجان یا رفسنجان که از طریق آنها بیشتر خرما و پسته صادر شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>