اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رانندگان و کامیون داران از کمبود سوخت گازوئیل در جایگاه های سوخت در نقاط مختلف کشور خبر داده اند.

کمبود گازوئیل در جایگاه های سوخت

به گزارش تین نیوز، آن چنان که رانندگان و کامیونداران در شبکه های مجازی عنوان کرده اند، مدتی است فعالان بخش حمل ونقل جاده ای بار، با مشکلی به نام کمبود گازوئیل در جایگاه های سوخت مواجه شده اند که این امر به دلیل کاهش سهمیه سوخت و عدم شارژ کارت سوخت، اغلب کامیون ها و نیز نبود گازوئیل آزاد در جایگاه ها رخ داده است.

پس از درج این اخبار و به دنبال انتقاد رانندگان و کامیون داران از مشکل تهیه سوخت مصرفی خود در اکثر نقاط کشور که به یک معضل جدی برای آنان تبدیل شده است، یک راننده خود مالک در این زمینه در پیامی که در شبکه های اجتماعی نوشت: اگر امروز راننده مشکل گازوئیل دارد و اگر مسئولان کارت سوخت آنان را شارژ نمی کنند اما همین رانندگان متقابلا می بیند که گازوئیل نایاب با لوله های قطور قاچاق می شود.

آرش جلیلی با اشاره به اتفاقی که چندی پیش در کشور رخ داد و طی آن یک شبکه قاچاق سوخت که از طریق لوله کشی در زیر دریا سوخت قاچاق می کرد، منهدم شد، گفت: آیا لوله کشی و قاچاق سوخت از زیر دریا کار رانندگان و مردم عادی است؟!

او با یادآوری این که طبق قانون مردم عادی اختیار نیم متر آن طرف تر از در خانه شان را ندارند، اظهار کرد: چه کسی با چه دل و جرأتی با چه پشتوانه ای با چه امیدی از آینده قاچاق سوخت، لوله متری چندین هزار تومانی برای گازوئیل در دریا می کارد؟

به گزارش تین نیوز، جلیلی گفت: ضمن این که قیمت سوخت فوب دریای آزاد چیزی قریب یک دلار بر لیتر، یعنی لیتری 13 هزار تومان است، فاصله لیتری 12 هزار و 700 تومان را خزانه این ملت فقیر شده می پردازد.

این راننده خود مالک و مقام صنفی تأکید کرد: 12 هزار و 700 تومان تومان نصیب چه کسی می شود؟ راننده؟ کدام راننده به جایی رسیده است؟

جلیلی با بیان این که این مبلغ نصیب رانتخواران و قاچاقچیان می شود، اظهار کرد: چه کسی این جرأت را دارد که زیر دریا لوله کشی کند؟ بدون پشتوانه برای آبیاری گوجه فرنگی لوله نمی دهند چه رسد به لوله گازوئیل.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سعيد سكاكي :
سلام خواهشن مصرف روزانه خاور روزياد كنين مثال مصرف سوخت ايسوزو در١٠٠كيلومتر ١٨ليتر ميباشد وتريلي در١٠٠كيلومتر ٢٥ليتر ميباشد
محمد رحیمی:
با سلام خواهشا گازوعیل ازاد را در جایگاها ازاد کنین بدجوری بخاطر گازوعیل به مشکل خوردیم و بیکار شدیم
حامدخسروی:
سلام.بنده بنز ده تن ۱۹۲۱ دارم.این ماه ۱۶۲۰ لیتر شارژ شده..از ۱۲دهم در خونه هستم.خواهشا یه راهنمایی کنید بتونم شارژش کنم.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حامدخسروی:
سلام.بنده بنز ده تن ۱۹۲۱ دارم.این ماه ۱۶۲۰ لیتر شارژ شده..از ۱۲دهم در خونه هستم.خواهشا یه راهنمایی کنید بتونم شارژش کنم.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهرداد طهماسبی :
کامیون ها با مشکل کمبود گازوییل مواجه هستن و جایگاهها کارت آزاد ندارن و اگه هم دارن به چند برابر به کامیونداران میدهند لطفا پیگیری شود تا حمل نقل دچار مشکل نشه
حسین تیموری:
سلام ای آقایی که برای گازوییل تصمیم میگیری می‌دونی مصرف گازوییل برای ده چرخ ۵۰۰۰لیتردر ماه است بااین گرانی بارنامه لاستیک و قطعات مارا شرمنده اهل وایال کردی پول ندارم گازوییل ۳۰۰ تومنی بزنم ۳۵۰۰۰۰تومن ازکجا پول بارنامه بدم سهمیه گازوییل این ماه من ۱۰۰۰ لیتره یعنی برای ۵روز بقیه ماه راچه کنم ای عاقل بیسوادبی تجربه انسان چند صباحی دیگر مردار گندیدهای
:
سلام سهمیه داریم چرا جایگاهی کازائیل ندارند
بهروز بهروزی:
سلام واقعا گازوئیل معزل بزرگی شده من وخانواده ام ۷ نفریم وهمگی بیکار و تنها وسیله ارتزاق ما ماشین تک باری هست که الان بدون گازوئیل ۱۵ روزه خوابه سهمیه ماهانه اش شده ۵۰۰ لیتر که به اندازه ۳ آلی ۴ روز هست ،با این ۵۰۰ لیتر باید چه کنیم بیشتر از ۵ روز نمی‌شود کار کرد هزینه لاستیک وروغن وقطعات که بماند باید چه کنیم آقایان مسئول اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید ما زندگیمون بهم ریخته بخاطر بی تدبیری و تصميمات غلط شما
محمد حسین عربی :
هموطن بزرگوار مسؤل محترم، من راننده خود مالک کامیون هستم مدت 16 سال هست که بهمراه دو نفر از همکاران مایحتاج عمومی یک شهر تحت عنوان خورده بار را تامین نموده و از سوی دیگر تره بار تولیدی قسمتی از شهرم را برای فروش به میدان تره بار مشهد می‌بریم مسیرم مشخص کارم مشخص، آیا روا است که با 50 سال سن برای صد لیتر گازوئیل جلو پمپ بنزین گریه کنم، چرا کسی من ها را درک نمی‌کند، مگر ما جماعت جز خدمت به میهن وهموطن چه گناهی مرتکب شدیم، خواهش میکنم رسیدگی بفرمایید،
بی نام:
آقای مسئول که خون ما رو تو شیشه کردی. اصلا برات مهم نیست که چه بلایی سر ما آوردی. به من چه که سوخت قاچاق می سه.چرا هر مشکلی پیش می یاد یقه ما رو می گیری. چرا هرجا که می مونید دست تو جیب ما می کنی. 700لیتر گازوییل برا ما ریختی. تو اصلا می فهمی یه کامیون مصرفش روزی 300لیتره. مگه برا نیسان سهمیه واریز می کنی. مشکل اینه که یه کت شلواری نشسته پشت میز زیر کولر که هیچ معلوماتی در مورد وسیله ندارن. داره برای ما تصمیم می گیره و ما رو به خاک سیاه نشونده.
:
سلام بنده راننده مکانیزه شهرداری هستم ۱۲۰۰لیتر برای کامیونت بنده شارژمیشد بعد از مدتی کردن ۶۰۰لیتر حالا که گازوییل بنده کم میاد اول صبح بنده سر کار هستم ونمیدونم اول صبح به جایگاه برم وصف بایستم تا کارم تموم بشه برم جایگاه سوخت آزاد هم بهم نمیرسه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>