اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نحوه عملکرد اپتیکال برایتنر:
روشن کننده های نوری مواد شیمیایی هستند که نور ماوراء بنفش را جذب می کنند و مجدد نور آبی را بازتاب می دهند. این کمک می کند تا ضخیم شدن لباس های سفید را پنهان کنید و آن ها را سفیدتر و پر جنب و جوش تر نشان دهید.

شیمی17

روشن کننده های نوری، به جای پاک کردن لکه ها از لباس های خود، مواد شیمیایی را به لباس های خود اضافه می کنند. شما می توانید آن را یک توهم نوری می نامید.

در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از تمام پودرهای شستشو، براق کننده های نوری رنگ موهایی هستند که توسط فیبرهای نساجی از محلول جذب می شوند اما متعاقبا در شستشو حذف نمی شوند. آنها نور ماوراء بنفش نامرئی را به نور مرئی در طیف آبی تبدیل می کنند و باعث می شوند که فیبر بخش بیشتری از نور مرئی را منعکس کرده و آن را روشن تر نشان دهد.

علاوه بر این، از آنجا که میزان نور اضافی منعکس شده در سمت طیف آبی قرار دارد، این رنگ بنفش آبی هر نوع زرد بودن موجود در فیبر را تکمیل می کند تا باعث سفیدتر و روشن تر شدن آن شود. ساختارهای شیمیایی مواد روشن کننده نوری پیچیده هستند. بسیاری از فرمول ها اسرار تجاری هستند.

نحوه عملکرد اپتیکال برایتنر:
روشن کننده های فلورسنت با بازتاب طیف رنگی آبی و بنفش که مکمل رنگ زرد و قهوه ای هستند باعث درخشانی و سفیدی سطح می شوند که این امر فقط به جهت افزایش زیبایی ظاهری انجام می شود. درخشندگی و سفیدی خطای بینایی است چرا که جسم همچنان تیرگی خود را دارد. برای رفع زردی و تیرگی می توان از اکسایش یا سفید گری شیمیایی نیز استفاده نمود.

در صنعت سنگ شویی اپتیکال برایتنر مایع شامل دو رنگ می شود، ته آبی که برای روشن کردن و افزایش شفافیت پارچه های تیره و مشکی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ ته زرد که معمولا پارچه هایی که رنگ آنها روشن و یا طیف آب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های اپتیکال برایتنر:
با مقداری جستجو در بازار خرید و فروش اپتیکال برایتنر ها، عمده محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند، امروزه از دسته مشتقات استیلبن ها هستند. استیلبن ها ترکیبات شیمیایی ای هستند که در واقع، در دسته ی دی آریل اتن ها قرار می‌گیرند. ترکیبات آلی ای که دارای دو گروه عاملی بنزنی و باند شیمیایی دوگانه هستند و خواص مخصوص خودشان را دارند. استیلبن ها به دلیل توانایی تولید مشتقات بسیار زیادی که دارند، در دسته ی مواد شیمیایی با اهمیت قرار می گیرند.

کاربردهای اپتیکال برایتنر:
از این ترکیبات در صنایع مختلفی از جمله صنایع تولید مواد شوینده، رنگرزی انواع پارچه، تولید انوع الیاف ها در صنایع پلیمری، صنایع تولید کاغذ و صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. مواد شوینده از جمله پودرهای شوینده ی لباس ضمن پاک کردن، رنگی مایل به زرد به لباس ها می دهند

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>