اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ شوینده چیست و چگونه تولید می شود؟
رنگ شوینده شما را به عنوان تولید کننده محصولات شوینده، به این چالش می رساند که اطمینان حاصل کنید محصولات با بالاترین کیفیت هستند و عملکرد بهینه را نشان می دهند. ایمنی محصول از اهمیت بالاتری برخوردار است و وجود مواد شیمیایی مضر ممکن است در هر مرحله از زنجیره تأمین ارزیابی شود.

شیمی24

برای رفع محدودیت های شیمیایی در سراسر جهان با توجه ویژه به انتخاب رنگها و مواد شیمیایی موجود در محصولات، باید خطر سلامتی و محیط زیست به حداقل طیف رنگدانه هایی که رنگ های صابون، رنگدانه های مواد شوینده، رنگ های شوینده، مایع شستشوی اتومبیل، صنایع صابون خشکشویی را تهیه می کنند و در رنگ های متنوع موجود هستند.

رنگهای به طور خاص برای استفاده در کاربردهای شوینده در صنعت خانگی، صنعتی و سازمانی انتخاب می شوند. این رنگ ها دارای خواص پایداری بالایی هستند که در بسیاری از فرمولاسیون های مخصوص صابون و مواد شوینده مورد نیاز هستند و همچنین حداقل ویژگی های رنگ آمیزی یا کاملاً غیرلکه دار را فراهم می کنند. نمایندگان رنگ های آلی و رنگدانه ها خوشحال می شوند که به فرمولاسیون برای شیمی کاربردی کمک کنند.

رنگ های معمولی مورد استفاده در این صنعت در زیر نشان داده شده است که بسیاری از آنها به صورت پودر و مایع در دسترس هستند. در صورت نیاز به کمک فنی برای تعیین یا تولید بهترین محصول برای نیازهای رنگ آمیزی خود، کارشناسان تأمین کننده مواد اولیه صابون شوینده صنعتی ما در اینجا حضور دارند لطفا با ما تماس بگیرید.

تولید رنگ شوینده:
خطر بروز سلامت و محیط زیست باید به حداقل رسانده شود تا محدودیت های شیمیایی در سراسر جهان را با توجه به انتخاب رنگ ها و مواد شیمیایی موجود در محصولات کاهش دهد. این شامل نگه داشتن محصولات آزاد از مواد خطرناک یا محدود مانند فلزات سنگین فرمالدئید، فتالات یا رنگهای آزو و محصولات شکستن آنها است.

راه حل های مدیریت شیمیایی را که شامل تمام زنجیره تامین شما از جمله ارزیابی خطر سمی در مواد تشکیل دهنده، راهنمایی در مورد برچسب زدن، غربالگری برای مواد محدود شده و مشاوره قانونی برای اطمینان از اینکه سازمان شما به اهداف انطباق رسیده است.

این اطلاعات شما را قادر می سازد تا شناسایی و کاهش ریسک ذاتی در عملیات، زنجیره های عرضه و فرآیندهای کسب و کار خود را کاهش دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>