اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید اتیلن گلیکول مونو استئارات:
اتیلن گلیکول مونو استئارات(EGMS) مشتق شده از استریک اسید و اتیلن گلایکول است و از سبزیجات مشتق شده است. رنگ آن سفید وظاهری موم مانند دارد.

شیمی27

اتیلن گلیکول مونو استئارات به طور معمول به عنوان یک عامل صدفی به منظور تولید محصولات سورفکتانت استفاده می شود. بسته به میزان استفاده از آن و بسته به سایر مواد تشکیل دهنده، می تواند یک محصول شفاف را به یک محصول سفید تبدیل کند.

اتیلن گلیکول مونو استئارات:
EGMS به تثبیت سیستم های سورفکتانت کمک می کند و ضخامت آن را تعیین می‌کند. EGMS همچنین به عنوان یک غلط گیر و امولسیون کننده ثانویه در کرم، لوسیون و تهویه مطبوع استفاده می شود. فرمول مولکولی EGMS به صورت C20H40O3 می باشد.

سورفکتانتهای غیر آلی فعال کننده های سطح فعال هستند که به جای یون های محلول آبی، برخلاف سورفکتانت های آنیونی که بار منفی و سورفکتانت های کاتیونی دارند و در محلول های آبی شارژ مثبت دارند.

تولید اتیلن گلیکول مونو استئارات:
سورفکتانتهای غیر یونی به طور گسترده ای به عنوان مواد اولیه شوینده از سورفکتانت های یونی استفاده می شود زیرا سورفکتانت های آنیونی در بسیاری از آب های سخت نامحلول نیستند و سورفکتانت های کاتیونی به عنوان پاک کننده های ضعیف در نظر گرفته می شوند.

بسته به نسبت و نظم اضافه شدن اکسید، همراه با تعداد اتم های کربن که خواص شیمیایی و فیزیکی آنها را تغییر می دهد، سورفکتانت غیر مشتعل به عنوان عامل مرطوب کننده، مواد شوینده یا امولسیفایر استفاده می شود.

استرهای چرب EG به عنوان عامل مفرقه در شامپو، کرم پاکسازی، صابون های مایع و ژل حمام استفاده می شود. همچنین به عنوان امولسیفایر در لوسیون ها و تهویه مطبوع استفاده می شود.
کاربرد اتیلن گلایکول مونو استئارات(EGMS)

امولسیفایر تکه ای، صدفی کننده شامپو، ژل حمام و صابون های مایع. امولسیفایر ثانویه و مواد اولیه ی صنایع آرایشی و مواد اولیه صنایع شوینده است.

نگهداری:
در ظروف محکم بسته بندی شده نگهداری شود. ظرف را به تدریج بسته نگهدارید در جایی خشک و خنک نگه دارید و از رطوبت محافظت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>