اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوریل الکل اتوکسیله 7 مول:
لوریل الکل اتوکسیله 7 مول جزسورفکتانت های غیر یونی هستند که از افزایش گاز اتیلن اکساید به الکلهای چرب خطی که 12 تا 14 اتم کربن دارند به دست می­ آیند.

شیمی29

لوریل الکل اتوکسیله با نامLAE و به دنبال آن بر اساس تعداد گاز اتیلن اکساید اضافه شده نامگذاری می ­شود. محصولات LAE الکلهای چرب دارای زنجیره طولانی هستند که در کل این ترکیبات دارای خواصی از قبیل مرطوب کنندگی، پخش کنندگی و امولسیفایری هستند.

LAE2 ,LAE3 ,LAE5 ,LAE7 در درجه حرارت اتاق مایعاتی ویسکوز هستند و LAE9 یک جامد واکسی شکل سفید رنگ است. از این ماده در صنعت شوینده و آرایشی-بهداشتی به عنوان ماده خام پایه برای تولید شامپوها و پاک کننده های دست به کار میرود.

از طرفی در صنعت نساجی به عنوان پاک کننده اولیه پشم، روان کننده، خشک کننده قابل استفاده است. در صنعت کاغذ به عنوان عامل مرطوبه کننده و جاذبیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در صنعت کشاورزی و رنگ به عنوان امولسیفایر و عامل مرطوب کننده و در صنعت چرم سازی به عنوان چربی زدا و در دباغی چرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرایط نگهداری لوریل الکل اتوکسیله 7 مول:
گریدهای LAEدر کل مشکلات قابل توجهی در حمل کردن و انبار کردن ندارد. آنها ترکیباتی بی اثر، با سمیت پایین، غیر فرار، پایدار و غیر خورنده با Flash point بالا هستند. به خاطر طبیعت جاذب الرطوبه گریدهای LAE، برای مایعات فله که به صورت طولانی انبار می­شود تانکهای استیل 304/316 که تحت شرایط فشارگاز نیتروژن هستند توصیه می­شود.

خطرات لوریل الکل اتوکسیله (Lauryl Alcohol Ethoxylate/LAE) چیست؟
لوریل الکل اتوکسیله باید با احتیاط فراوان مصرف شود. در صورت بلعیدن مضر است و همچنین برای آبزیان نیز خطرناک است. در صورت بلعیده شدن فرد قربانی را وادار به استفراغ کنید.

استنشاق آن مشکلی ایجاد نمی کند ولی در صورتیکه بخارات حاصل از این ماده را استنشاق کرده و احساس ناراحتی کردید به هوای تازه بروید. همچنین ممکن است در اثر تماس با چشم یا پوست باعث تحریک شود. در این شرایط چشم یا پوست خود را حداقل 15 دقیقه با آب شستشو دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>