اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چگونگی مصرف ایزوتیازولین درآزمایشگاه:
این ماده نباید به صورت مستقیم استفاده شود زیرا کاربردی ندارد. بلکه ازمشتقات آن آزمایشگاه ها وصنایع مختلف استفاده می شود.

شیمی38

پی اچ این ماده ی شیمیایی حدود 3می باشدو در آزمایشگاه به رنگ زرد قابل مشاهده است. هنگام استفاده از ایزوتیازولین باید دقت کرد که با چشم وپوست تماس پیدا نکند. حتی تنفس هوای این ماده برای ریه خطرناک است.

اگر به طور اتفاقی این ماده به چشم یا پوستتان برخورد حداقل 15دقیقه فرصت دارید آن را با آب ولرم سریع شستشو دهید. این ماده دررگ چشم ها نفوذ می کند وآسیب زا می باشد.

خرید ایزوتیازولین به عنوان مواد نگهدارنده در صنعت رنگ استفاده می شوند، جایی که آنها برای محافظت از محصول در برابر حملات قارچی و کپک زدن عمل می کنند. این بیشتر از همه به عنوان ماده نگهدارنده در رنگ های لاتکس استفاده می شود.

این مواد در رنگ، چسب، ترکیبات اتصال دهنده، مایعات برش دهنده و شوینده ها استفاده می شود. رنگ، چسب و شوینده ها محصولاتی هستند که هم برای استفاده حرفه ای و هم برای مصرف کننده به فروش می رسند.

ویژگی های کلی ایزوتیازولین:
1. به عنوان یک باکتری کش طیف وسیع، با دوام طولانی مدت برای از بین بردن بسیاری از باکتری ها، قارچ ها و مخمرها، مقدار مصرف آن اندک است.

2. مناسب برای استفاده در محیط مقدار pH در محدوده 2 تا 9 عاری از نمک دو ظرفیتی، بدون اتصال امولسیونی.

3. با آب مخلوط شود می تواند در هر مرحله تولید اضافه شود. آسان برای استفاده.

4. دارای سمیت کم و غلظت مناسب استفاده است، که به طور کامل صدمه ای نخواهد زد.

5. باعث نشدن پس مانده پس از تخلیه و عدم تجمع آلودگی در محیط شوید.

6. قابل حمل و حمل و نقل و استفاده از آن آسان نیست.

مشتقات ایزوتیازولین:
از مشتقات ایزوتیازولین می توان:متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون نام برد. این مشتقات درمواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مقدار دوز مجاز:
دوز مجاز ایزوتیازولین مقدار (ppm 100 ( 0.01% و یا کمتر گزارش شده است و انتظار نمی رود که حساسیت هایی تا این غلظت نسبت به این نگهدارنده مشاهده گردد. مرگ سلول های بدن ناشی از استفاده از این ماده در دوز های بالا از طریق اکسیداسیون NADPH و در نهایت آسیب DNA نشات گرفته می شود. در مطالعات انسانی دیگر که بر روی پوست 98 داوطلب صورت گرفت.

هیچکدام از داوطلین به مقدار 100 ppm از Methyl-4-isothiazolin-3-one حساسیت پوستی ای نشان ندادند. این محصول به عنوان نگهدارنده در صنعت کاربرد های زیادی دارد اما در دوز های غیر مجاز و یا در برخی از افراد حساس واکنش های آلرژیک زیادی را بر می انگیزد تا جایی که گروه هایی در شبکه های مجازی عکس هایی از عوارض این ماده بر روی پوست، چشم، گوش و… را به نمایش گذاشته اند.

همچنین مطالعات آزمایشگاهی بر روی سلول های عصبی پستانداران نشان می دهد که متیل ایزوتیازولین می تواند در دوز بالا بر روی اعصاب اثر بگذارد و مشکلاتی را به وجود بیاورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>