اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در جاده رشت - قزوین و آستارا - اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می شود.

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش تین نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به افزایش حجم ورود مسافران و گردشگران به گیلان و کاهش بار ترافیکی محدودیت ترافیکی در جاده رشت - قزوین و آستارا - اردبیل در تعطیلات نوروزی اعمال می شود.

وی افزود: تردد وسایل باربری سنگین به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت 7 تا 24، بیست و هشتم و بیست و نهم اسفند و همچنین 9، 15 و 16 فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور، از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده آستارا - اردبیل خبرداد و گفت: تردد تریلر و کامیون ها به غیر از حاملان مواد فاسد شدنی و سوختی از ساعت 12 تا 24 بیست و هشتم اسفند و 11 فروردین و از ساعت 7 تا 24 بیست و نهم اسفند، 4، 9، 15 و 16 فروردین در این جاده ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در روز های اجرای طرح نوروزی پلیس راه، تردد موتورسیکلت در آزاد راه ها و بزرگ راه ها ممنوع است.

وی گفت:همچنین تردد انواع تریلر و کامیونت نیز در 13 فروردین در همه جاده های برون شهری کشور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: حمل و نقل محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دارد در همه راه های اصلی برون شهری از ساعت 7 صبح، شنبه 25 اسفند تا 7 صبح 5 فروردین و از ساعت 7 صبح پنجشنبه 8 فروردین تا 7 صبح یکشنبه 18 فروردین ممنوع است.

سرهنگ حسین محمدپور افزود: در تاریخ 5، 6 و 7 فروردین فقط برای محموله های ترافیکی دارای ضرورت ملی بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز حمل صادر می شود.

وی گفت:صدور مجوز عبور برای خودرو های ترافیکی از 25 اسفند تا 17 فروردین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: ورود و تردد خودرو های ترانزیت مواد سوختی در شهر ها از ساعت 7 صبح شنبه 25 اسفند تا ساعت 7 صبح دوشنبه 5 فروردین و همچنین از ساعت 7 صبح پنجشنبه 8 فروردین تا 7 صبح 18 فروردین ممنوع است ضمن این که این خودرو ها در تعطیلات نوروزی فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعت شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

سرهنگ حسین محمدپور گفت: علاوه بر این در مواقع پیش بینی نشده در صورت نیاز برای کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه به صورت مقطعی و منطقه ای محدویت ترافیکی اتخاذ خواهد شد.

وی از اجرای طرح نوروزی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در جاده های استان خبر داد و افزود:طرح نوروزی پلیس راه با همکاری 450 پلیس در قالب گشت های محسوس و نامحسوس و با هدف کنترل ترافیک، کاهش سوانح رانندگی و ارتقاء سطح ایمنی سفر ها در همه محور های مواصلاتی استان از 25 اسفند 97 آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه پیدا دارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های گیلان با شماره 141 و یا 33311111 تماس بگیرند.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>