اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

جهت اتصال لوله های برق به یکدیگر در قسمت بین سقف با دیوار ویا کف با دیوار، که قادر به خم کردن لوله نیستیم می توان از زانویی لوله برق استفاده نمود.برای این که بتوانیم لوله های برق را در قسمت هایی بین دیوار و سقف، یا دیوار و کف عبور دهیم، نیاز به زانویی خواهیم داشت. زیرا لوله ها قابلیت خم شدن ندارن، یا اگر چنین قابلیتی داشته باشند این کار بسیار زمان بر است. پس بهترین ایده، استفاده از زانو لوله برق در چنین مکان هایی می باشد.انواع زانو لوله برق عبارتند از:

  • زانوی برق پلی آمید عصایی یا یک سر بلند
  • زانوی برق کوتاه پلی آمید
  • زانوی عصایی یا یک سر بلند upvc
  • زانوی کوتاه upvc

زانو ها بسته به نوع جنس، سایز، و حتی سلیقه برق کار برای استفاده از آنها، متنوع هستند. باستفاده از انواع آن در مکان های مختلف متفاوت است. لازم است ابتدا در مورد انواع مختلف زانو های لوله برق اطلاعات به دست آوریم، تا راحت تر از آنها در محیط مورد نظر استفاده کنیم.

زانو درب دار که به روش تولید از ریخته گری گالوانیزه گرم انجام می شود. یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های خارجی می باشد. موارد استفاده از زانو درب دار در پیچ اش خطوط لوله کشی برق استفاده می شود که بر اساس استاندارد ISO و BS تولید می گردد.

در برخی از مکان هایی نظیر سوله ها و کارخانه ها برای راه اندازی تأسیسات برق، از لوله های گالوانیزه برای لوله کشی جهت حفاظت از سیم و کابل استفاده می شود. این لوله ها برای اتصال به هم و همچنین اتصال به جعبه های تقسیم و قوطی های کلید از یک سری رابط بهره می برند. این رابط ها انواع مختلفی دارند که بنا به نوع اتصالی که وجود دارد از آنها استفاده می شود.

به عنوان مثال برای اتصال دو لوله گالوانیزه در یک مسیر مستقیم از بوشن استفاده می شود و برای اتصال لوله به جعبه تقسیم و قوطی های پریز براز بوش کاربرد دارد.اما بعضی مواقع نیاز به تغییر جهت در مسیر لوله کشی می باشد که در این نقطه ها بهترین گزینه برای اتصال استفاده از زانو می باشد. زانوها در مدل های ساده و درب دار در بازار وجود دارند.

تعبیه درب در زانو درب دار سبب می شود که مسیر دهی کابل ها و سیم ها در لوله ها و در هنگام رسیدن به زاویه زانو بسیار آسان تر صورت گیرد. همچنین عیب یابی و رفع خرابی در کابل ها هم سریع تر و راحت تر صورت می گیرد. زانو درب دار از طریق ریخته گری و با مواد اولیه ای همچون کربن و آهن و گالوانیزه گرم تهیه و تولید می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>