اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

لوله کاندوئیت رنگی هم در ضخامت های 0٫8 تا 1 میلیمتر تولید و در بازار به فروش می‌رسد، این لوله ها برای جلوگیری از ایجاد خوردگی روی رنگ های لوله در کوره قرار می‌گیرند، البته مقاومت به خوردگی در برابر رطوبت این نوع هم از نوع قبلی کمتر است. و می توان آنها را در رنگ های سفارشی هم تولید کرد. اما معمولا آنها را در رنگ های مشکی و قرمز تولید می‌کنند.

لوله های برق رنگی تولیدی توسط پتروگرایش دارای ضخامت های بالا، کیفیت رنگ عالی و رزوره مناسب برا استفاده در کاربردهای لوله کشی برق توکار هستند.لوله فولادی رنگی کوره ای با توجه به ضرورت استفاده از لوله های فولادی برق و همگام با پررنگ تر شدن اهمیت ایمنی و بالا بردن ضریب HSE در سازه های مسکونی، تجاری و صنایع، میزان استفاده از لوله های فولادی برق برای محافظت از انواع کابل ها و سیم افزایش پیدا کرده و همه گیر شده.از آن جایی که لوله فولادی گالوانیزه، لوله ای از جنس فولاد کربنی است.

این لوله ها با توجه به نوع فرآیند آبکاری به دو لوله فولادی گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد تقسیم بندی می شوند. در طی فرآیند و عملیات گالوانیزه کردن لوله، پوششی از فلز روی بر روی لوله ها ی فولادی قرار می گیرد و به این ترتیب مقاومت لوله در برابرخوردگی زمانی که در مجاورت با رطوبت باشد افزایش پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که فلز روی نسبت به فولاد به کار رفته در لوله های گالوانیزه فعال تر است، باعث می شود تا لوله فولادی دیرتر در اثر رطوبت آسیب ببیند و به این ترتیب طول عمر لوله های گالوانیزه افزایش پیدا خواهد کرد.لوله گالوانیزه برق گرم را با استفاده از عملیات گالوانیزه گرم یا همان غوطه وری میسازند، برای اینکار باید لوله را داخل وانی از روی مذاب بیاندازیم، در این حالت لوله ها با استفاده از فلز روی پوشانده می‌شوند.پوشش ایجاد شده روی این محصولات، از 65 تا 85 میکرون متفاوت است، و معمولا ضخامت این محصول از 0٫9 تا 1 میلیمتر متغییر است.

لوله فلزی برق گالوانیزه گرم تولید شده توسط پتروگرایش دارای ضخامت 1 میلیمتر و 85 میلکرون پوشش گالوانیزه یکی از بهترین لوله های برق تولید شده در کشور است.ضخامت مناسب لوله ها و همچنین پوشش گالوانیزه ایجاد شده روی لوله ها باعث شده است که به مقاومت بالایی برابر خوردگی، زنگ زدگی و یا شکستگی دست پیدا کنند.

علاوه بر این لوله گالوانیزه برق های گرم شرکت PGCO با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی رزوه شده اند. همچنین تمام ضایعاتی که مککن است در طی فرایند گالوانیزاسیون یا ساخت لوله روی آن به وجود آمده باشد در پروسه ای خاص از بین میروند، به همین جهت هم بدون آسیب رسیدن به کابل ها، می توانیم آنها را از داخل لوله عبور دهیم و لوله را در فضاهای آزاد و مرطوب استفاده کنیم.

این لوله ها هم تقریبا مانند نوع قبلی هستند، اما یه این دلیل که برای گالوانیزه کردن آنها از روش سرد استفاده می‌شود، ضخامت پوشش گالوانیزه کمتر است، همچین در جداره داخلی لوله پوشش گالوانیزه وجود ندارد، به همین دلایل هم لوله های گالوانیزه سرد در مقایسه با گالوانیزه گرم از مقاومت به خوردگی پایین تری برخوردار هستند.

لوله کاندوئیت رنگی هم در ضخامت های 0٫8 تا 1 میلیمتر تولید و در بازار به فروش می‌رسد، این لوله ها برای جلوگیری از ایجاد خوردگی روی رنگ های لوله در کوره قرار می‌گیرند، البته مقاومت به خوردگی در برابر رطوبت این نوع هم از نوع قبلی کمتر است. و می توان آنها را در رنگ های سفارشی هم تولید کرد. اما معمولا آنها را در رنگ های مشکی و قرمز تولید می‌کنند.لوله های برق رنگی تولیدی پتروگرایش دارای ضخامت های بالا، کیفیت رنگ عالی و رزوره مناسب برا استفاده در کاربردهای لوله کشی برق توکار هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>