اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

لوله فولادی برق، (Conduit) تولیدی شرکت PGCO لوله ای است که به عنوان یک پوشش محافظ جهت جلوگیری از صدمه دیدن سیم یا عایق آن، و نیز محافظت عوامل خارجی برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می شود.از لوله های فولادی برق معمولاً درساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، فروشگاه ها، تأسیسات زیرزمینی پالایشگاهها، سکوهای نفتی و.. استفاده می شود.لوله های فولادی برق شرکت PGCO به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • لوله فولادی گالوانیزه گرم
  • لوله فولادی گالوانیزه سرد
  • لوله فولادی برق مشکی

لوله فولادی برق یا لوله کاندوییت با استاندارد PG تولیدی شرکت PGCO از سایزهای PG11 تا PG48 از ضخامت 1 میل به بالا و در سیستم ایزومتریک یا اینچی از سایز 1/2 اینچ الی 56 اینچ با ضخامت 2 میل به بالا در بازار عرضه می‌گردد.PGCO تولید کننده ی انواع لوله فولادی برق:

  • لوله فولادی برق گالوانیزه گرم
  • لوله فولادی برق گالوانیزه سرد
  • لوله فولادی برق رنگی ( مشکی)

کاندوئیت فلزی سفت و محکم (RMC):این نوع از کاندوئیت دارای لوله هایی با دیواره های ضخیم و بندکشی شده است که عموما از فولاد عایق شده، فولاد ضد زنگ و یا آلومینیوم ساخته می شوند. این نوع از کاندوئیت فلزی به وسیله رابط هایی به لوله برق اصلی ارتباط داده می شوند. کاندوئیت فلزی سفت و محکم از سیم ها و کابل ها در برابر تأثیرات و خطرهای محیطی، محافظت می کند.کاندوئیت های فلزی می توانند به صورت سفارشی با دیواره های ضخیم تر ساخته شوند تا از سیستم سیم کشی در برابر تداخلات الکترومغناطیسی محافظت کنند. اگر بر روی این کاندوئیت ها یک لایه پی وی سی، گالوانیزه، برنز و … به کار رود، در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی نیز مقاوم می گردند.

لوله فلزی الکتریکی (EMT):این نوع از کاندوئیت ها لوله های فلزی دیواره های نازک هستند که از آلومینیوم ساخته می شوند و با فولاد پوشیده می شوند. از این کاندوئیت ها در ساختمان های تجاری استفاده شده و برای ساختمان ها مسکونی توصیه نمی شوند. در مناطق پرخطر و مرطوب که احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی وجود دارد، نباید از این نوع کاندوئیت استفاده کرد. لوله های فلزی الکتریکی نسبتا ارزان و سبک هستند.

لوله فلزی متوسط (IMC):ضخامت این نوع از کاندوئیت، همانطور که از نامش پیداست، بین دو نوع کاندوئیت قبلی است. یعنی دیواره لوله فلزی متوسط نه به اندازه RMC ضخیم و نه به اندازه EMT نازک است. این کاندوئیت ها عموما از فولاد ساخته شده و می توانند عایق شوند.

لوله فلزی منعطف (FMC):قطر لوله فلزی منعطف اصولا بین 3٫8 و 3 است. این نوع کاندوئیت از آلومینیوم یا نوارهای نازک فولاد ساخته می شود و قابلیت فرم دادن آن وجود دارد. این نوع کاندوئیت برای محیط های خشک پیشنهاد می شود، در جایی که نصب EMT یا کاندوئیت های غیر منعطف دیگر، کاربرد نداشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>