اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوله

لوله فولادی برق به علت استقامت بسیار زیاد دارای مصارف صنعتی وسیع تری نسبت به اقسام دیگر می باشد. در مجموع این لوله ها ابزاری هستند که همانند یک روکش کار می کنند و می توانند کابل هایی را که از داخل آن عبور می کنند را در مقابل آسیب دیدن یا تماس بی واسطه اشخاص با آنها حفاظت نمایند.

به کارگیری این لوله های فولادی همواره در تأسیسات اداری، هتل ها، منازل، فروشگاه ها، هتل ها و… متداول می باشد اما منوط به مکان مدنظر بایستی لوله ای با جنس مطلوب را تعیین نمود به عنوان مثال برای مصارف صنعتی استفاده از لوله فولادی یا گالوانیزه مطلوب می باشد.به طور خلاصه کاندوئیت ها یا لوله برق می توانند درپروژه شما ایمنی خاصی را ایجاد کنند.

اگر پروژه شما از لحاظ ساختار ایمنی مشکل داشته باشد می تواند صدمات فراوانی را درآینده از لحاظ مالی یا صدمات انسانی به شما وارد کند.لوله برق یا کاندوئیت ها می توانند برای ما امکاناتی از جمله روش های فراوان در طراحی نقشه اجرا، استفاده در مکان های مختلف با وجود تفاوت های ساختاری و محیطی از جمله ضد آب بودن یا مقاومت در برابر آب، محیط های شیمیایی، محیط های دارای رطوبت بالا و یا فشار را فراهم کنند.

مزایای استفاده از لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی

لوله برق فلزی برق نسیت به دیگر هدایت کننده های هادی کابل ها یا سیم های برق مخصوصا لوله برق غیر فلزی ماندگاری و دوام بیشتر دارند.لوله فلزی برق یا کاندوئیت فلزی به دلیل جنسی که در ساخت آن به کار رفته است، در برابر آسیب حیوانات موذی مقاوم است.دربرابر ضربات و و شکست لوله مقاومت بالایی دارند.

لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی نسبت به اشعه uv یا فرابنفش مقاوم است.در نصب و باز و بسته کردن مجدد لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی شما کار تقریبا ساده ای در پیش دارید.لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی روش بسیار خوبی برای جلوگیری از ایجاد اختلالات الکترومغناطیسی است.

با استفاده از لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی می توان از کابل ها و سیم های برق برای جلوگیری از هزینه های اضافی مجدد بخوبی حفاظت کرد.لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی ایمنی و ضریب حفاظتی خوبی را برای مسئولان نگهداری آن ایجاد می کند.استفاده از لوله برق فلزی یا کاندوئیت فلزی می توان با صرف هزینه مناسب و مشاوره خوب در نحوه انتخاب آن، از لحاظ اقتصادی برای پروژه مقرون به صرفه باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>