اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتونه

بتونه همه کاره، می تواند برای اجرای رنگ های روغنی، پلاستیکی و اکریلیک به کار برود و روی سطوح مختلفی اجرا شود. به همین دلیل می توان آن را به انواع زیر طبقه بندی کرد:

بتونه روغنی

این بتونه برای بتونه کاری سطوحی استفاده می شود که با رنگ روغن پوشانده می شوند. این بتونه از مل، روغن بتونه، تینر، آب و رنگ روغن تشکیل شده است. نسبت آب و رنگ اضافه شده به مل یا همان پودر بتونه در این ترکیب باید یکسان باشد.

بتونه پلاستیک

این بتونه برای سطوحی به کار می رود که با رنگ پلاستیک پوشیده می شوند. بتونه پلاستیک از مل، رنگ پلاستیک تشکیل می شود. آب و تینر هم برای تنظیم میزان غلظت و چسبندگی بتونه به مخلوط مل و رنگ اضافه می شوند.غلظت بتونه باید به گونه ای باشد که تمامی درزهای سطوح به طور کامل پوشانده شوند. ممکن است در صورت کم بودن میزان چسبندگی، کمی چسب چوب به مخلوط اضافه شود.

بتونه اکریلیک چوب

بتونه چوب برای بتونه کاری سطوح چوبی به کار می رود. ترکیبات موجود در بتونه چوب به نوع چوب و نوع آستری که برای تغییر رنگ اصلی چوب به کار می رود، بستگی دارد. علاوه بر این، نوع رنگی که قرار است اجرا شود هم در ساختار بتونه چوب تأثیر دارد.به طور کلی بتونه چوب از مل، آب، پودر سریش، دوده، گل ماش و اخرا ساخته می شود. بتونه اکریلیک چوب به کمک لیسه، کاردک و تخته روی سطوح چوبی پیاده می شود.

بتونه همه کاره چسبندگی بالایی دارد و به خوبی پرداخت می شود و گاز سمی و بوی زیادی را هم ایجاد نمی کند. این بتونه به سادگی اجرا می شود و قابلیت سنباده خوری بسیار خوبی دارد. بتونه اکریلیک به خوبی ترک ها و سوراخ های سطوح را پر می کند و ماندگاری بالایی را هم برای لایه های بعدی ایجاد می کند.

بتونه همه کاره با پر کردن خراش ها و درزهای سطوح، مصرف رنگ را کاهش می دهد و سطوح را برای اجرای رنگ آماده می کند. این محصول غبار ایجاد نمی کند و سطحی مستحکم را پدید می آورد. علاوه بر این، با تأمین کردن تنفس سطوح، استحکام و چسبندگی رنگ به دیوار را افزایش می دهد.

کاربرد بتونه اکریلیک

بتونه اکریلیک در لایه های نازک سطوح، برای اصلاح ناهمواری های جزئی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این محصول، ماستیک کاری و ترمیم ترک ها و درزها به خوبی انجام می شود و چسبندگی لایه های بعدی رنگ ممکن می شود.

علاوه بر این، می توان شکاف های وسیع و عمیق لایه های ضخیم را هم با استفاده از بتونه اکریلیک کاور کرد. این بتونه را می توان روی سطوح مختلف گچی، سیمانی و بتونی اجرا کرد. اما نمی توان از آن برای بتونه کاری سطوح فلزی و پلاستیکی استفاده کرد. برای بتونه کاری این سطوح، باید از بتونه های سنگی یا خودرویی کمک گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>