اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

برای رنگ آمیزی مکان های مختلف و افزایش تثبیت و زیبایی آن ها لازم است که از رنگ های متخص همان مکان استفاده شود. یکی از پر کاربردترین رنگ هایی که در صنایع مختلف و در مکان های مختلف از آن استفاده می شود، رنگ استخری پلیمری است. این نوع رنگ به دلیل ترکیبات نسبتا غلیظی که دارد، در برابر آب و شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت و دوام بالایی دارد.

رنگ های صنعتی به دلیل استفاده های متنوعی که دارد، دارای ترکیبات منحصر به فرد و ویژه ای برای مصارف مختلف است. یکی از پر کاربردترین رنگ ها که از آن در مکان های مختلف به ویژه برای رنگ آمیزی استخر از آن استفاده می شود، رنگ استخری پلیمری است.

در ترکیبات این رنگ ترکیباتی وجود دارد که کاملا به عمق سیمان و دیواره استخر یا سایر مکان ها نفوذ کرده و به راحتی پاک نمی شود. رنگ استخری پلیمری به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، جزء اقتصادی ترین انواع رنگ ها محسوب می شود.

به طور کلی رنگ استخری به دو صورت مختلف از جمله رنگ استخری پایه آب، و رنگ استخری پایه حلالی تولید می شود. رنگ استخری بر پایه آب، یک نوع رنگ محصول بهداشتی است که در آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است.

به همین دلیل مصرف عمده رنگ استخری بر پایه آب برای مخازن آب و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ استخری پایه حلالی بر پایه رزین های حلال است. این نوع رنگ بر پایه رزین های حلال است و به نوع پایه ای که در تولید آن استفاده می شود، چسبندگی و مقاومت بسیار بالایی دارد.

در این میان پر کاربرد ترین رنگ استخری بر پایه حلال، رنگ استخری پلیمری است. این نوع رنگ با خاصیت کشسانی و مقاومت شیمیایی بالایی که دارد، به عمق بستر زیرینی که روی آن مالیده می شود، نفوذ می کند. با این کار ترک ها به طور کامل پوشش داده شده و به نوعی استخر را آب بندی می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>