اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

کاربرد عمده استفاده از رنگ استخری پلیمری در رنگ کردن استخرهای بزرگ است، به همین دلیل اجرای آسان آن برای پیمان کاران اهمیت زیادی دارد. این نوع رنگ خواص و مزایای منحصر به فردی دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

اجرای سریع

یکی از مهم ترین مزایای رنگ استخری پلیمری قابل استفاده بودن و اجرای سریع و آسان است. به گونه ای که پیمان کاران برای رنگ آمیزی کردن استخر و سایر مکان ها خرید رنگ استخری پلیمری را به کارفرما پیشنهاد می کنند.

امکان استفاده با مقدار مصرف پایین

برای رنگ آمیزی مکان ها و استخرهای بزرگ به دلیل غلظت بالای مواد تشکیل دهنده، فقط کافی است که مقدار کمی از رنگ را با انواع حلال های مورد نظرتان مخلوط و سپس استفاده کنید.

پایین بودن هزینه مواد اولیه مورد نیاز

به دلیل یک دستی بسیار خوبی که این نوع رنگ روی سطوح مختلف ایجاد می کند، لازم نیست قبل از رنگ آمیزی از مواد اولیه دیگری استفاده کنید. همین ویژگی تأثیر زیادی در کاهش هزینه استفاده از مواد اولیه دارد.رنگ استخری به دلیل ترکیبات بسیار مطلوبی که دارد، با یک بار رنگ آمیزی هم سطحی یک دست و کاملا صاف ایجاد می کند. به گونه ای که نیاز به رنگ آمیزی مجدد نخواهید داشت.

مقاومت بسیار بالا و انعطاف پذیری بسیار مطلوب

ترکیبات مقاوم رنگ استخری به گونه ای است که باعث می شود رنگ درون سیمان ها و لایه های زیرین نفوذ کرده و باعث افزایش مقاومت سطح می شود.رنگ استخری از نوع پلیمری در مقایسه با سایر رنگ ها قدرت چسبندگی بالایی داشته و همین ویژگی باعث سریع تر خشک شدن آن می گردد.

مقاومت در برابر فشار آب بالا

یکی از بهترین ویژگی های این رنگ مقاومت بالای آن در برابر فشار همزمان آب است، به همین دلیل بهترین نوع رنگ برای رنگ آمیزی استخرهای بزرگ است.در استخرها معمولا از کلر و یون برای افزایش مدت زمان نگه داری آب استفاده می شود. کلر و یون به مرور ممکن است به دیوارهای سطح استخر آسیب برساند. اما در صورتی که از رنگ استخری پلیمری استفاده کنید، هیچ آسیبی به دیواره استخر نمی رسد.

قابلیت استفاده در استخرهای پرورش ماهی

ترکیبات موجود در رنگ استخری به گونه ای است که آسیبی به آبزیان و ماهیان نمی رساند. به همین دلیل از آن برای رنگ آمیزی استخر پرورش ماهی هم می توان استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>