اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

اجرای رنگ استخری پلیمری تفاوت های کوچکی با رنگ آمیزی با استفاده از سایر رنگ ها دارد. همان طور که در قسمت های بالا گفته شد، این نوع رنگ در مقایسه با سایر رنگ ها سریع تر خشک شده و چسبندگی بالاتری دارد. به همین دلیل برای رنگ آمیزی لازم است که نکات زیر را رعایت کنید:

ابتدا هر گونه گرد و غبار و کثیفی را از روی سطوحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید، پاک کنید. برای تمیز شدن بهتر می توانید از واتر جت و شوینده های اسیدی مخصوص شستشو استفاده کنید. همچنین در صورتی که سطوح از قبل رنگ شده، با استفاده از سمباده کلیه سطوح را تراشیده یا یک دست شود. در صورتی که روی سطوح ترکی ایجاد شده، ابتدا آن را رفع کنید. برای رفع ترک قبل از رنگ آمیزی، از بتونه های روغنی استفاده کنید.

در این مرحله مطمئن شوید سطوح کاملا خشک و فاقد رطوبت است. همچنین حتی الامکان رنگ آمیزی را زیر نور مستقیم خورشید انجام ندهید. این کار باعث می شود در مدت زمان کم تری رنگ ها خشک شده و کاملا یک دست و صاف نشود. علاوه بر این، توجه داشته باشید که دمای محیط 3 درجه سانتی گراد بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد تا از تشکیل قطرات آب روی سطوح جلوگیری شود.

اگر قصد رنگ آمیزی استخر را دارید، پرایمر مخصوص رنگ آمیزی استخر یا پرایمر مخصوص همان مکان مورد نظر خود را روی سطوح بزنید و اجازه دهید خشک و جذب شود. این کار باعث افزایش قابلیت چسبندگی رنگ به سطوح مختلف می گردد.

یکی از مواردی که قبل از رنگ آمیزی باید مد نظر داشته باشید، میزان رنگ استخری است. هر کیلو از رنگ قابلیت پوشش دادن بیش از حدود یک تا 5 متر مربع به ضخامت 2 میلی متر را دارد. بنابراین با توجه به متراژ سطوح مورد نظرتان میزان رنگ را خریداری کنید.قبل از شروع رنگ آمیزی ابتدا رنگ را با میزان مشخصی از حلال ها رقیق کنید. این کار به دلیل خشک شدن سریع رنگ اهمیت زیادی دارد.

با توجه به متراژ و کوچک و بزرگ بودن استخر یا مکانی که قصد رنگ کردن آن را دارید، از دستگاه ایرلس یا غلتک یا قلمو استفاده کنید. استفاده از ایرلس برای رنگ آمیزی متراژهای زیاد و بزرگ، و غلتک و قلم مو برای محیط های کوچک تر توصیه می شود.برخی از پیمان کاران برای رنگ آمیزی با استفاده از رنگ استخری بهتر است که از قلم مو استفاده کنید. چون رطوبت و نشتی آب در بافت سیمانی در بلند مدت باعث پوسته پوسته سطوح می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>