اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسکله 50 هزار تنی کانتینری جزیره نگین بندر بوشهر ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و با دستور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

بهره برداری از اسکله 50 هزار تنی جزیره نگین بوشهر با حضور رئیس جمهور

به گزارش تین نیوز و به نقل از مهر، اسکله 50 هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین واقع در جزیره نگین بندر بوشهر ظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و به دستور رئیس جمهور که در عسلویه حضور دارد، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

به گفته سیاوش ارجمندزاده، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، همزمان با سفر هیات دولت به این استان، از چهار پروژه بندری بهره برداری خواهد شد که مهم ترین آن افتتاح اسکله کانتینری نگین با سرمایه گذاری 90 میلیارد تومانی بخش خصوصی خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، دیگر پروژه های بندری این استان که در سفر امروز هیئت دولت و وزیر راه و شهرسازی به بوشهر به بهره برداری می رسد را لایروبی پای اسکله مجتمع نگین به حجم یک میلیون مترمکعب و عمق 12.5 متر اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومانی از سوی سازمان بنادر اجرا می شود.

وی پروژه ساخت جاده دسترسی جزیره نگین به طول 9.5 کیلومتر و پل 176 متری اتصال این جزیره به بندر بوشهر را که با هزینه 63 میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی ساخته می شود، از دیگر پروژه های مهم اداره کل بنادر این استان عنوان و اظهار کرد: قرار است در این سفر پروژه لایروبی کانال های داخلی و خارجی بندر بوشهر به طول 174 کیلومتر و عمق 10.8 متر با حجم 5 میلیون و 750 هزار مترمکعب با اعتبار 190 میلیارد تومانی سازمان بنادر نیز آغاز شود.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>