اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

امروزه وجود استخرها در فضاسازی حیاط منازل و دکوراسیون بیرونی، نقش موثری دارند. یکی از مواردی که به هنگام ساخت استخر باید در نظر داشته باشید؛ ضد عایق بودن آن است. البته در کنار این ویژگی باید به جنبه زیبایی آن هم توجه داشته باشید. استفاده از رنگ استخری نانو می تواند یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای رنگ کردن استخر باشد.

رنگ استخری نانو نسل جدیدی از رنگ های استخر است که اصطلاحا در پایه نانو هستند. یکی از دلایل محبوبیت این نوع رنگ استفاده آسان از آن هاست.این رنگ ها کیفیت بالاتری نسبت به رنگ های معمولی دارند. یکی از ویژگی های مهم رنگ های استخری نانو؛ قابلیت انعطاف پذیری آن هاست. به این صورت که همانند لاستیک، کش می آید.

بنابراین زمانی که استخر را با استفاده از رنگ های نانو رنگ آمیزی کنید؛ شاهد پوست پوست شدن و ترک برداشتن سطح استخر، نخواهید بود. همین یک مزیت به تنهایی کافی است که به جای استفاده از رنگ های معمولی به سراغ این نوع رنگ بر پایه نانو بروید.این محصول آنقدر باکیفیت است که اکثر طراحان استخر، استفاده از آن را به عنوان اولین گزینه به مشتری، پیشنهاد می دهند. به طور کلی ویژگی های رنگ استخری نانو عبارتند از:

  • چسبندگی بالا
  • قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد
  • قابلیت ترمیم به صورت چند باره و به سرعت
  • مقاومت خوب و تحمل دمای بسیار پایین و بسیار بالا
  • قابلیت اجرا در ضخامت های بالا
  • مقرون به صرفه بودن
  • داشتن غلظت بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • مقاومت در برابر فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی

این نوع رنگ کاربردهای زبادی دارد. بیشترین کاربرد این محصول برای استخرهای کشاورزی باغ ها، آب بندی استخرهای خانگی، آبنماهای شهری و استخرهای پرورش ماهی و میگو، می باشد.امروزه اکثر خانه های ویلایی دارای استخر هستند. خوشبختانه با این ماده ارزان و قابل دسترس به راحتی می توان کار عایق بندی استخر را انجام داد.

استفاده از رنگ استخری نانو کار چندان سختی نیست. روش اجرای کار به این صورت است که پس از بررسی و ترمیم نقاط آسیب دیده استخر و همچنین زدودن رنگ های قبلی و پاکسازی کلی استخر، میزان مشخصی از رنگ استخری پایه نانو را با آب حل کرده و روی سطح داخلی استخر، می زنیم. اجازه می دهیم یک روز زمان بگذرد، سپس یک دست رنگ دیگر روی لایه نهایی، اجرا می شود. این کار باعث می شود از لحاظ پوشش کامل این رنگ اطمینان کافی داشته باشیم.

فرآیند استفاده از رنگ استخری پایه نانو نیاز به ابزار خاصی ندارد. تنها کافی است یک قلم موی نقاشی داشته باشید تا بتوانید این کار را به راحتی، انجام دهید.میزان مصرف این رنگ به شرایط زیر کار و شرایط جوی، بستگی دارد اما در حالت عادی هر یک کیلوگرم از این مواد می تواند در حدود 3 متر مربع را پوشش دهد.رنگ استخری که بر پایه آب ساخته شده است در شرایط مساعد آب و هوایی و شرایط معمول، حدوداً 7 سال عمر مفید خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>