اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

به طور کلی رنگ استخری در انواع مختلفی مثل رنگ استخری اپوکسی، رنگ استخری پلیمری، رنگ استخری آکریلیکی و… وجود دارد.

رنگ استخری نانو بر پایه آب

رنگ های استخری که بر پایه آب هستند؛ در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند و می توانند شرایط جوی متفاوت را به خوبی، تحمل کنند چرا که حلال اصلی این رنگ ها، آب است.نکته ای که وجود دارد این است که رنگ نانو بعد از خشک شدن باعث آلودگی آب استخر نمی شود و از این نظر برای پرورش آبزیانی مثل ماهی، مناسب است.

حتی از رنگ استخری بر پایه آب برای منابع ذخیره آب آشامیدنی هم استفاده می شود چرا که خاصیت این نوع رنگ غیرسمی بودن آن است.این نوع رنگ اگرچه در رنگ های متفاوتی در بازار وجود دارد اما به دلیل زیبایی و همرنگ بودن آن با آب؛ معمولا افراد رنگ آبی را برای استخرها، انتخاب می کنند.

رنگ استخری نانو بر پایه حلال (رزین)

اگر به دنبال یک رنگ کم عارضه و دوستدار محیط زیست هستید؛ پیشنهاد می کنیم رنگ استخری نانو بر پای آب را انتخاب کنید اما در صورتی که کیفیت این رنگ برایتان اولویت بالاتری داشته باشد؛ می توانید به سراغ رنگ های استخری نانو بر پایه رزین بروید. بنابراین از نظر دوام و کیفیت می توانیم این نوع رنگ بر پایه رزین را بهترین رنگ موجود، معرفی کنیم.

البته توجه داشته باشید که معمولا از رنگ های نانو بر پایه رزین برای استخرهای کم عمق استفاده می شود. ای رنگ ها کاملا ضد جلبک بوده و در برابر فشار بالای آب، مقاومت خوبی دارند. رنگ استخری بر پایه رزین برای سطوح سیمانی و فلزی به خوبی قابل اجراست.

ویژگی ها و خواص رنگ استخری نانو

همانطور که ذکر شد؛ یکی از مهم ترین ویژگی این نوع رنگ کیفیت و چسبندگی آن ها، می باشد. چسبندگی این رنگ ها باعث می شود رنگ استخری به راحتی به داخل ترک های بتنی و سیمانی نفوذ کرده و حالت یکنواختی را ایجاد کند.

حالت لاستیکی این رنگ ها نوعی عایق برای استخر، ایجاد می کند. بنابراین با خرید رنگ استخری پایه نانو می توانید یک تیر و چند نشان بزنید. هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ قدرت چسبندگی، کیفیت و دوام.یکی دیگر از ویژگی های این نوع رنگ، وجود طیف رنگی گسترده آن است. به همین دلیل بسیار محبوب شده و طرفداران زیادی دارد. این ماده در بازار با عناوینی مثل رنگ ضد جلبک و آنتی باکتریال هم شناخته می شود.

در گذشته که چنین پیشرفتی در صنعت شیمی حاصل نشده بود؛ افراد دیواره و کف استخر را با استفاده از روش های سنتی مثل ایزوگام، عایق بندی می کردند اما امروزه با استفاده از رنگ استخری پایه نانو پلیمر کار عایق بندی استخرها بسیار راحت تر از قبل، شده است.

ویژگی دیگری که این محصول دارد؛ جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع، می باشد. همانطور که می دانید در استخرهای سنتی پس از مدت زمانی بوی نامطبوعی ایجاد می شود اما به لطف وجود رنگ استخری نانو این مشکل نیز برطرف شده است.

رنگ استخری نانو قابلیت نزدیک شدن با آب را دارد و خوشبختانه اشتعال زا نیست. همچنین این رنگ را می توان روی سطوح سیمانی، آجری و دیگر متریال ها به راحتی، اجرا کرد. رنگ آمیزی سریع و راحت، مقاومت در مقابل رطوبت و خزه و همچنین طول عمر بالا از دلایل محبوبیت این محصول کاربردی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>