اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استخر

استفاده از این نوع رنگ نسبت به نمونه رنگ های قدیمی مزایای زیادی دارد که اگر از آن ها آگاهی داشته باشید؛ قطعاً تمایل به استفاده از این محصول را خواهید داشت. برخی از مهم ترین مزایای رنگ استخری نانو عبارتند از:

مقرون به صرفه بودن

این نوع رنگ طول عمر بالایی دارد. به طوری که شما با یک بار هزینه به عملکرد رضایت بخشی دست پیدا می کنید و مجبور به دوباره کاری در اثر آسیب به رنگ اولیه، نیستید. بنابراین واضح است که از نظر هزینه استفاده از رنگ استخری نانو منطقی تر، می باشد.

عایق بودن

از نظر استحکام نسبت به آب و عایق بودن؛ رنگ استخری پایه نانو بسیار موفق عمل کرده است. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی از بابت ترک برداشتن و یا سوراخ شدن می توانید از این ماده، استفاده کنید.از آنجایی که رنگ استخری پایه نانو هیچ گونه حلال های سمی و مضر ندارد؛ برای انسان و محیط زیست کاملاً بی خطر بوده و به نوعی سازگار با محیط زیست، می باشد. به همین دلیل برای مناطق کشاورزی مثل باغات، گزینه مناسبی به شمار می رود.

بهداشتی بودن

این رنگ جزء موادی است که بدون هیچگونه بوی بدی می باشد. بنابراین اگر قصد دارید استخر محیط منزل و یا ویلای شخصی خود را با استفاده از رنگ استخری پایه نانو پوشش دهید؛ خیالتان از این بابت، راحت باشد.رنگ استخری نانو روش اجرایی بسیار ساده ای دارد. به این صورت که برای استفاده از آن نیاز به ابزار پیچیده و خواصی، نمی باشد. حتی اگر یک غلتک پیستوله و یا قلم مو در ابزار کار خود داشته باشید؛ می توانید این کار را به سادگی، انجام دهید.

پوشش بالا

یکی دیگر از مزایای این رنگ پوشش دهی بسیار بالای آن است. خوشبختانه عملکرد اجرایی این ماده بالا بوده و باعث می شود نتیجه کار، رضایت بخش باشد.از آنجایی که استخرها نیاز به شستشو و نظافت دارند؛ باید برای رنگ آمیزی آن ها از ماده ای استفاده کرد که دوام کافی را در برابر مواد شوینده اسیدی و قلیایی، داشته باشد. خوشبختانه رنگ استخری پایه نانو این امتیاز را دارد.

غیرقابل اشتعال

این رنگ قابلیت اشتعال ندارد. حتی زمانی که استخر بدون آب باشد؛ امکان آتش سوزی با این ماده، وجود ندارد.این قابلیت را دارد که بتواند ترک های سطحی سیمانی و بتنی را به خوبی، پر کند و شما نیاز نیست برای این کار از زیرساز دیگری استفاده کنید.

بازسازی آسان

مواد تشکیل دهنده این نوع رنگ این امکان را به شما می دهد که بتوانید استخرهای قدیمی تان را با صرف هزینه نسبتا پایینی به راحتی، بازسازی کنید. هزینه این کار در مقایسه با هزینه های تمام شده برای احداث یک استخر جدید، بسیار ناچیز می باشد.تمامی مزایای رنگ استخری نانو، که در بالا به آن ها پرداخته شد؛ در کنار هم باعث جذابیت بیشتر این نوع رنگ شده است. به نحوی که روز به روز طرفداران این محصول، بیشتر می شود.

نکات مهم برای اجرای رنگ استخری نانو

اگرچه این رنگ در هر دو صورت مایع و جامد تأثیر منفی بر گیاهان و جانوران ندارد اما توصیه می شود باقیمانده مواد را دور از گیاهان و حیوانات، قرار دهید.پس از اینکه مراحل رنگ آمیزی استخر تمام شد؛ تمامی ابزار و وسایل مربوطه را شسته و از دسترس اطفال، دور کنید.

در صورتی که رنگ استخری پایه نانو روی سطوحی که فشار منفی روی آن ها تأثیر دارد اجرا شود؛ منجر به باد کردن و طبله شدن رنگ، می شود.حتماً قبل از انجام این کار تمامی نقاط آسیب دیده استخر را باید ترمیم کنید.
این رنگ قبل از اجرا در آب قابل حل می باشد اما بعد از اجرا و زمانی که دوره خشک شدن را طی کرد؛ کاملاً مقاوم شده و به هیچ عنوان در آب حل نمی شود.زمان خشک شدن رنگ استخری نانو با توجه به شرایط جوی و نوع آب و هوای مناطق مختلف، متفاوت است اما معمولاً یک روز طول می کشد تا رنگ به خوبی، خشک شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>