اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ روغنی را امروزه به جرأت می توان یکی از پر استفاده ترین ها در بین رنگ ها نام برد. معمولاً برای رنگ آمیزی درب و پنجره، انواع میز و صندلی و یا حتی دیوارهای منزل از انواع رنگ روغنی استفاده می شود اما در این میان، شما اگر حلال رنگ روغنی را بشناسید صددرصد با کیفیت بهتری می توانید به رنگ آمیزی بپردازید؛ چراکه حلال هایی مانند وایت اسپریت و تربانتین هرکدام می تواند به عنوان حلال، مزایا و ویژگی های خاص خود را به نمایش بگذارد.

در مورد توضیح حلال رنگ روغنی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ روغنی بخاطر کیفیت و طول عمر به صرفه ای که دارد جزء قدیمی ترین رنگ ها به شمار می آید. البته بی انصافی است اگر استقامت و دوامی که در برابر انواع شرایط جوی و دمایی دارد را نادیده بگیریم.

به خاطر پوشش دهی فوق العاده ای که از این رنگ انتظار می رود، کاربرد آن به مراتب نسبت به دیگر رنگ ها بیشتر است؛ اما حلال رنگ های روغنی باید بدانید که آب نیست. بلکه برای تولید از رقیق کننده رنگ روغنی خاصی مانند مواد الکلی استفاده می کنند و شاید دلیل اصلی کیفیت رنگ روغن به خاطر وجود مواد الکلی آن باشد.

در مورد کاربرد حلال رنگ روغنی شما برای رنگ آمیزی دیوارهای منازل مسکونی و اداری می توانید بر روی کاربرد این نوع حلال حساب کنید. همچنین شما خود به راحتی و بدون مهارت خاصی می توان از این نوع حلال برای رنگ آمیزی انواع پنجره را به زیبایی هرچه تمام تر استفاده کنید.

البته برخی از افراد هنرمند که با ذوق و سلیقه قصد دارند به رنگ آمیزی میز و صندلی بپردازند از حلال رنگ روغنی استفاده می کنند. شما برای رنگ آمیزی انواع فلز ها مانند فرفورژه، نرده و حتی پنجره های چوبی می توانید برروی کاربرد این حلال به واسطه شفافیت و براقیت که به رنگ روغنی می بخشد استفاده کنید.

انواع رقیق کننده رنگ روغن

حلال رنگ روغنی را شما می توانید با انواع تینر و همچنین رقیق کننده رنگ روغنی مورد استفاده قرار دهید؛ که در این بین، تربانتین و وایت اسپریت حرف های زیادی برای گفتن دارند.تربانتین را به عنوان یک رزین طبیعی که از درخت استخراج می شود به عنوان تینر برای رنگ روغنی می شناسند که بدون داشتن بو و رنگ خاص مورد استفاده قرار می دهند.

البته اشتعال زا بودن تربانتین خود یک نکته بسیار مهم است که باید توجه داشته باشید به هیچ عنوان نباید با پوست، ریه و چشم شما ارتباطی داشته باشد. توصیه ما را جدی بگیرید و تنها در فضای کاملا باید از تربانتین استفاده نمایید. امروزه بسیاری از افراد برای پاکسازی انواع ابزار آلات نقاشی از تربانتین استفاده می کنند.

وایت اسپریت که به عنوان تینر روغنی از آن یاد می شود یکی از پر استفاده ترین ها در بین حلال رنگ روغنی به حساب می آید و برای تمیز کردن قلم موهای رنگ از وال استریت استفاده می کنند. اصولا به خاطر بوی تقریبا تندی که دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه شاید برخی وایت اسپریت را نسبت به تربانتین قابل قبول تر بدانند. البته وایت اسپریت را نیز بهتر است در محیط باز مورد استفاده قرار دهید و حتما سعی کنید با پوست شما هیچگونه تماسی نداشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>