اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ


رنگ نانو آنتی باکتریال

بدون شک امروزه دور کردن باکتری ها و آلودگی ها از اصلی ترین مواردی است که در هر ساختمانی، به خصوص فضاهای بهداشتی و درمانی، مد نظر است. همین موجب شده رنگ نانو ضد باکتری یا آنتی باکتریال بیشتر برای پوشش دیوار و سقف بیمارستان ها و مراکز پزشکی استفاده شود. این رنگ علاوه بر مقاومت بالایی که دارد در برابر آلودگی نیز مقاوم است.

رنگ نانو ساختمانی ضد حریق

رنگ ها علاوه بر تغییر رنگ و زیباسازی یک فضا می توانند به روی ایمنی آن نیز تأثیرگذار باشند. و این کاریست که رنگ نانو ضد حریق انجام می دهد. رنگ ضد حریق هنگام آتش سوزی پف کرده و لایه ای مقاوم به روی سطح ایجاد می کند. بنابراین حرارت و آتش دیرتر به سطوح رسیده و سطوحی نظیر فولاد که ممکن است در برابر حرارت بالا ذوب شوند مدت زمان بیشتری مقاومت می کنند. این امر موجب می شود خطر فروریختن ساختمان کمتر شود.

رنگ نانو ساختمانی ضد آب

رنگ ضد آب و ضد رطوبت نانو از جمله رنگ هاییست که برای فضای بیرونی یک ساختمان یا رنگ آمیزی استخر و فضاهایی که با آب و رطوبت در برخورد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که مشخص است، این نوع رنگ یک عایق رطوبتی است و به مقاوم ماندن سطوحی که در برابر رطوبت قرار دارند و ممکن است خراب شده یا زنگ بزنند کمک می کند.

رنگ خود ترمیم شونده

رنگ خود ترمیم شونده نانو را می توان یک رنگ صنعتی دانست چرا که برای محیط هایی که نیاز به حفاظت در مقابل خوردگی دارند کاربرد دارد. این نوع رنگ نانو طوری طراحی شده که پس از آسیب دیدن کپسول های میکرویی که دارد آزاد شده و رنگ را مجدد ترمیم می کند. همین موجب می‌شود خراش و هیچ آسیبی روی سطح رنگ شده با این نوع رنگ ایجاد نشود و مقاومت بالایی در برابر مواد خورنده داشته باشد.

رنگ ضد انعکاس

رنگ های نانوی ضد انعکاس رنگ های شفاف و بیرنگی هستند که می توانند گزینه ایده آلی برای استفاده روی پنل های خورشیدی داشته باشند. با توجه به ضد انعکاس بودن و مقاوم بودن این نوع رنگ ها، عمر این پنل ها بیشتر شده و بهره وریشان بالاتر می رود.علاوه بر اینها، این نوع رنگ نانو در ساخت عینک نیز بسیار کاربرد دارد چرا که باعث کاهش انعکاس نور می شود و برای افرادی که عینک می زنند این مساله بسیار مطلوب است.

رنگ نانو عایق حرارتی

رنگ های عایق حرارتی یا ضد حرارت در صنایعی همانند هواپیماسازی و هوانوردی بسیار پرکاربرد است. در این صنایع، برخی سطوح فلزی د معرض حرارت بالا قرار می گیرند و ممکن است آسیب ببینند یا باعث اختلال در کار شوند.همین مساله نیاز به یک عایق مناسب را در این صنعت ایجاد کرده است. رنگ نانو عایق حرارتی می تواند سطوح فلزی و در معرض حرارت را ایمن کرده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کند.

مزایا و معایب رنگ نانو ساختمانی

همانند هر رنگ دیگری، رنگ نانو ساختمانی نیز مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

مزایا رنگ نانو ساختمانی

  • رنگ نانو در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است
  • این رنگ دوستدار طبیعت است
  • تمیزکاری آن راحت است چرا که به ندرت آلودگی روی آن می نشیند
  • رنگ نانو ساختمانی در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم است بنابراین نور خورشید تأثیری روی تغییر رنگ آن ندارد
  • مقاومت بالای این رنگ موجب می شود برای سطوح مختلف بسیار مناسب باشد
  • نقاشی ساختمان با رنگ نانو از اتلاف گرما و انرژی نیز جلوگیری می کند

معایب رنگ نانو ساختمانی

  • اجرای این رنگ توسط هر فردی ممکن نیست و نیاز به افراد حرفه ای و متخصص دارد
  • ویسکوزیته بالا و تشکیل تراکم
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>