اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نانو

برای کسانی که نیاز دارند تا هر چه بیشتر با پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو آشنا شده و کاربرد اصلی آن را بهتر درک کنند، لازم است تا برخی ویژگی های آن را نیز مرور کنیم. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ایجاد ظاهری زیبا و جذاب برای خودرو

یکی از مهم ترین ویژگی های پوشش نانو سرامیک زیبایی بسیار زیادی است که به بدنه خودرو شما می بخشد. با اجرای این پوشش روی بدنه خودرو شما می توانید ظاهری بسیار متفاوت برای خودرو خود ایجاد کنید.درخشندگی روی آن بسیار زیاد شده و حتی این موضوع برای خودروهای کارکرده چند برابر بیشتر نیز خواهد بود. دقت کنید که سایر محصولات به کار گرفته شده برای زیباتر کردن بدنه خودرو معمولاً خیلی زود ویژگی های خود را از دست می دهند.

ماندگاری طولانی روی بدنه خودرو

یکی دیگر از ویژگی های این محصول در این است که می توانید برای مدتی طولانی روی کیفیت آن حساب کنید. هر چند محصولاتی در بازار پیدا می شوند که به صورت موقت می توانند بدنه خودرو شما را کاملاً زیبا و جذاب نمایند، اما استفاده از آنها در چند مرحله می تواند بسیار هزینه بر باشد. در حالی که با استفاده از پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو دیگر این دغدغه را نخواهید داشت.

دیر کثیف شدن و باقی ماندن بیشتر تمیزی بدنه خودرو

پوشش دهی بسیار بالای نانو سرامیک خودرو باعث می شود تا این محصول از تمام جزئیات بدنه خودرو شما در برابر آلاینده های مختلف محافظت نماید. از این رو بعد از تمیز کردن بدنه خیلی دیر شاهد کثیف شدن آن خواهید بود و تمیزی روی آن ماندگاری طولانی دارد.

مقرون به صرفه بودن پوشش سرامیک بدنه خودرو

اگر در زمان اجرای نانو سرامیک خودرو دقت کرده و این محصول را به خوبی روی بدنه خودرو خود قرار دهید، ماندگاری طولانی آن باعث می شود تا از نظر هزینه ها نیز صرفه جویی قابل توجهی انجام دهید.از یک طرف نیاز به تجدید دوباره این محصول نخواهید داشت و از طرف دیگر بسیاری از آسیب هایی که ترمیم آنها نیاز به هزینه بسیار زیادی خواهد داشت را نیز روی بدنه خودرو خود تجربه نمی کنید.

اهمیت اجرای نانو سرامیک خودرو در کیفیت آن

در بند بعدی به بررسی مراحل اجرای نانو سرامیک خودرو خواهیم پرداخت؛ اما قبل از آن لازم به یادآوری است که این محصول با ویژگی هایی که دارد، حتماً در زمان اجرا نیاز به شرایط خاصی خواهد داشت.اجرای اشتباه و نادرست آن شرایط بسیار بدی روی بدنه خودرو شما ایجاد کرده و حتی ظاهر آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. از این رو در زمان اجرا باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید. کیفیت نهایی این محصول به صورت مستقیم به نحوه اجرای آن بستگی خواهد داشت.

نحوه اجرای نانو سرامیک خودرو (گلاس کوتینگ)

برای اجرای پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  • قبل از هر چیزی باید بدنه خودرو با شوینده های مناسب کاملاً تمیز کنید. لازم است تا تمام آلاینده ها از روی بدنه حذف شوند.
  • برای زیرسازی مناسب باید تمام خط و خش ها و معایب موجود روی بدنه خودرو را برطرف کنید. تمام فرورفتگی ها و برآمدگی ها باید صاف شوند.
  • در مرحله بعد باید تمام قسمت های شیشه ای و حساس خودرو با چسب های مخصوص بپوشانید.
  • در مرحله بعدی باید روی بدنه خودرو را یک لایه پولیش بکشید. این مراحل نیز اهمیت زیادی در زیرسازی بدنه خودرو برای این پوشش دارد.
  • حالا نوبت به اجرای پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو می رسد.

نکاتی درباره اجرای نانو سرامیک خودرو

برای اجرای این پوشش روی بدنه خودرو خود بهتر است به نکات زیر نیز دقت داشته باشید:

  • در وهله اول بهتر است زمان مناسبی برای اجرای نانو سرامیک خودرو خود انتخاب کنید. قبل از فصل زمستان که وارونگی هوا بیشتر بوده و آلاینده های زیادی به سمت بدنه خودرو شما هجوم می آورند، می تواند بهترین زمان برای اجرای این محصول باشد.
  • محل اجرای این محصول روی بدنه خودرو باید عاری از هر گونه آلودگی و ذرات معلق در هوا باشد.
  • اجرای نانو سرامیک خودرو را بهتر است در یک محیط سرپوشیده انجام دهید.
  • هم چنین بهتر است قبل از اجرا تمام خط و خش های روی بدنه خودرو را با استفاده از پولیش و سایر ترفندها حذف کنید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>