اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آستر

به معرفی انواع استر رنگ خودرو پرداخته و نکات کلی درباره شرایط استفاده از آنها را بیان کردیم. این محصولات باید به صورت کلی دارای ویژگی های زیر باشند:

  • چسبندگی بالا
  • رطوبت پذیری بالا (مقاومت در برابر رطوبت)
  • مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • تحمل بالا در برابر سایش
  • پوشش دهی بالا

چه زمانی باید از پرایمر رنگ خودرو استفاده کنیم؟

آستر رنگ خودرو در واقع محصولی است که هم به عنوان یک پرکننده در زیر رنگ اصلی کاربرد دارد و هم نقش یک لایه محافظ را ایفا می نماید. از این رو هر وقت که قسمتی از رنگ بدنه خودرو نیاز به ترمیم داشت، می بایست از این لایه استفاده کنید.

آیا استفاده از آستر رنگ خودرو الزامی است؟

برخی از کاربران هستند که استفاده از پرایمر رنگ خودرو را یک لایه اضافی و هزینه بر تلقی کرده و خیلی به دنبال استفاده از آن نیستند. شاید در نگاه اول استفاده از آستر رنگ خودرو الزامی به نظر نرسد، اما در طولانی مدت عدم استفاده از این لایه می تواند باعث بروز مشکلات بسیار زیادی روی بدنه خودرو شما باشد.برای اینکه بتوانید رنگ خودرو خود را دقیقا با رنگ بدنه خودرو رنگ شده در کارخانه منطبق کنید، استفاده از این لایه بسیار مهم و الزامی خواهد بود.

چه زمانی نیازی به استفاده از پرایمر رنگ خودرو ندارید؟

با مزیت ها و اهمیت استفاده از آستر رنگ خودرو آشنا شدید و اکنون می دانید که استفاده از این مرحله در نقاشی بدنه خودرو چقدر می تواند حائز اهمیت باشد. اما در برخی مواقع نیز نیازی به استفاده از این لایه نداشته و بدون استفاده از پرایمر نیز می توانید شرایط مطلوبی برای بدنه خودرو خود ایجاد نماید.

در مواقعی که سطح آسیب دیده بسیار کوچک بوده و عملا خیلی به چشم نمی آید، استفاده از پرایمر الزامی نبوده و این مرحله را می توانید از ترمیم رنگ بدنه خودرو خود حذف کنید. استفاده از انواع استر رنگ خودرو در این مواقع حتی ممکن است فرایند مکار را برای شما سخت تر نموده و صاف کردن رنگ نهایی را با رنگ اصلی بدنه خودرو مشکل نماید.

هم چنین در مواقعی که نیاز به رنگ آمیزی قسمتی از خودرو که اصلا در دید قرار ندارد نیز داشتید، عملا نیازی به استفاده از پرایمر و استر رنگ خودرو نخواهید داشت. در این شرایط نیز می توانید بدون آستر رنگ بدنه خودرو ترمیم مورد نظر را انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدامینی:
چه کنیم آسترروغنی سخت ومحکم باشد
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>