اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پولیش

آشنایی با نحوه سمباده زدن بتونه خودرو نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا کیفیت نهایی رنگ آمیزی بدنه خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد. در صورتی که در این مرحله خوب عمل نکنید، در نهایت نمی توانید انتظار بالایی نیز از رنگ آمیزی بدنه خودرو خود داشته باشید.برای آشنایی با نحوه صحیح سمباده زدن بتونه خودرو به مراحل و نکات زیر دقت کنید:

قبل از شروع باید بدنه خودرو خود را تمیز کنید. حتی در صورت نیاز باید به شستشوی بدنه آن بپردازید.حتما باید در زمان بتونه کاری خودرو در زیر سایه و به دور از تابش مستقیم نور خورشید باشد.قسمت های اطراف محل آسیب دیدگی را با روزنامه بپوشانید تا ب آنها آسیبی وارد نشود.حال با تر کردن قسمت آسیب دیده باید عملیات سمباده زنی را شروع کنید.

سمباده زنی قسمت آسیب دیده باید به آرامی و با حوصله انجام پذیرد. این مرحله بسته به میزان آسیب دیدگی می تواند تا چند ساعت به طول بکشد.انتخاب سمباده نیز به محل و شرایط آسیب دیدگی بستگی دارد. برای مثال سمباده 2500 از کاربردترین انواع سمباده ها برای بتونه کاری خودرو است. دقت کنید که برای این مهم از سمباده های خیلی زبر استفاده نکنید.

برای رنگ آمیزی و رساندن رنگ قسمت آسیب دیده به رنگ سایر قسمت های بدنه خودرو لازم است تا نقاش مراحل خاصی را طی کند. یکی از این مراحل بتونه کاری است. کاربرد بتونه خودرو در زیرسازی انجام گرفته برای رنگ آمیزی است. دقت کنید که قسمت های آسیب دیده بدنه خودرو در شرایط عادی آماده پذیرش رنگ جدید را نداشته و رنگ آمیزی آنها بدون زیرسازی لازم باعث می شود تا کیفیت رنگ آمیزی نهایی جالب نباشد.

در این شرایط رنگ ممکن است صاف نباشد و یا با ترک هایی روبرو شود. به همین دلیل بایستی در زیر رنگ از بتونه کاری استفاده شده و کاربرد بتونه خودرو نیز به همین موضوع برمی گردد. با استفاده از بتونه خودرو سطح قسمت آسیب دیده کاملا صاف شده و از این گذشته چسبندگی بیشتری نیز برای رنگ آمیزی به خود می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>