اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

هنگامی که برای درست کردن رنگ اپوکسی از هاردنر پلی آمین استفاده شود، در اصلاح رنگ اپوکسی پلی آمین به دست می آید. در ساختار پلی آمین ها دو گروه از آمونیوم های NH2 وجود دارند که باعث بالا رفتن مقاومت و استقامت رنگ های اپوکسی پلی آمین خواهند شد.

پوشش های اپوکسی که در ترکیب خود پلی آمین دارند، از سطح براق و صافی برخوردار هستند که ضمن داشتن این ویژگی، امکان نفوذپذیری به آن ها نیز بسیار کم است. این نوع سخت کننده اپوکسی نیز مانند پلی آمیدها قبل از استفاده خمیری شکل است اما پس از اجرا بسیار سفت و سخت خواهد شد.

انواع رنگ اپوکسی پلی آمین را می توان روی سطوح مختلفی از جمله سیمان یا موزاییک استفاده کرد و آن را یک لایه محافظ و آنتی باکتریال دانست. به دلیل سطح براق این نوع رنگ اپوکسی، تمیز کردن آن بسیار راحت تر از سایر کفپوش ها است.نداشتن درز و براق بودن پلی آمین با خاصیت جلوگیری از نفوذ باکتری ها و میکروب ها، برای استفاده در مکان های استریل مانند اتاق عمل گزینه بسیار مناسبی است.

تفاوت اپوکسی پلی آمید و پلی آمین

درک تفاوت رنگ اپوکسی پلی آمید و پلی آمین به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای سطح مورد نظر خود انتخاب کنید. زیرا این دو نوع ماده از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند که در زیر توضیح دادیم:

مقاومت پلی آمین ها در برابر مواد شیمیایی بسیار بالاتر از پلی آمیدها است.سطح پلی آمین ها عموما براق است در حالی که پلی آمیدها را می توان در سه مدل براق، مات یا نیمه مات تهیه کرد.پلی آمیدها در مقابل آب و رطوبت استقامت بیشتری از خود نشان می دهند، اما این مقاومت در پلی آمین ها به میزان کمتری مشاهده می شود.

پلی آمیدها در دمای محیط پختمی شوند اما پلی آمین ها را حتی می توان در دمای پایین نیز پخت.مواد اولیه و تشکیل دهنده این دو نوع هاردنر با هم متفاوت است.پلی آمیدها را به دلیل مقاومت کم در برابر اشعه ماوراء بنفش، بیشتر در محیط های سرپوشیده و فضای داخلی ساختمان استفاده می کنند، در حالی که از پلی آمین ها برای پوشش سطوح خارجی نیز استفاده می شود.

در محیط هایی که در آن ها احتمال استفاده از مواد اسیدی و شیمیایی بیشتر است، استفاده از رنگ اپوکسی پلی آمین توصیه می شود. زیرا یک تفاوت اپوکسی پلی آمید و پلی آمین، ضداسید بودن پلی آمین ها است.انعطاف پذیری پلی آمیدها در مقایسه با پلی آمین ها بالاتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>