اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اپوکسی

رنگ اپوکسی دو دسته بندی اصلی دارد که پلی آمید و پلی آمین نام دارند. تفاوت این دو دسته در میزان مقاوم بودن و میزان چسبندگی آن ها است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.اگر می خواهید کفپوشی سخت در برابر مواد شیمیایی و انواع اسیدها داشته باشید، پیشنهاد ما به شما انواع رنگ اپوکسی پلی آمین است که نسبت به پلی آمید مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

اما اگر هدفتان از خرید این رنگ ها چسبندگی بالا است، این نوع رنگ می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.این رنگ به جز استفاده ای که در کفپوش اپوکسی دارد، دارای کاربردهای دیگری از جمله ساخت چسب، کاربردهای خانگی و دریایی است. این استفاده های وسیع همچنین در رشته زیست شناسی باعث افزایش کاربرد رنگ اپوکسی پلی آمید می شوند.

رنگ اپوکسی دو دسته رویی و میانی دارد که رنگ رویی آن به سه دسته مات، نیمه مات و براق تقسیم می شود و رنگ میانی آن دو دسته HB و پلی آمید دارد.3 نمونه دیگر از انواع رنگ اپوکسی پلی آمید وجود دارند که عبارت هستند از کولتار اپوکسی پلی آمید، پرایمر اپوکسی پلی آمید که دو نوع کرومات و فسفات دارد.همچنین پلی آمید دارای یک لایه دیگر به نام آستر است که از دو دسته تار و مات تشکیل می شود.

پرایمر اپوکسی پلی آمید چیست؟

بالاتر گفتیم که رنگ اپوکسی پلی آمید چیست، حالا می خواهیم در مورد پرایمر اپوکسی که به منظور محافظت از زیر کار نصب می شود صحبت کنیم.

پرایمر اپوکسی پلی آمید در اصل لایه ای برای محافظت از زیر کار است و سطح را برای لایه های دیگر آماده می کند. این پرایمر از رزین و سخت کننده پلی آمید ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و رطوبت از خود نشان می دهد.

اما یکی از معایبی که این پرایمر دارد، مقاوم نبودن در برابر نور خورشید است و در اثر برخورد با اشعه ماورا بنفش ممکن است آسیب زیادی به آن وارد شود. اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از این پرایمر داشته باشید، می توانید از لایه های میانی یا لایه رویه اپوکسی برای محافظت از آن استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>