اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اپوکسی


لایه رویه اپوکسی پلی آمید چیست؟

رنگ رویه بر پایه سخت کننده پلی آمید و رزین اپوکسی طراحی شده است. زمانی که رنگ رویه اپوکسی را اعمال کنید، پس از سخت شدن سطحی براق و یکپارچه خواهید داشت.این سطح علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، بسیار سخت بوده و در برابر ضربات مقاوم است. همچنین این لایه از دو لایه زیرین که آستر و لایه میانی نام دارند نیز محافظت می کند. و از وارد شدن آسیب به آن ها جلوگیری می کند.

از این لایه نیز می توانید به تنهایی و بدون لایه های میانی و آستر استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که قدرت چسبندگی بالایی پیدا کرده و لایه خوبی را به شما ارائه دهد.اما همان طور که برای پرایمر اپوکسی گفتیم، این لایه در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم نیست و در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید آسیب جدی خواهد دید.

لایه میانی اپوکسی پلی آمید چیست؟

لایه میانی اپوکسی پلی آمید بر پایه هاردنر و رزین اپوکسی طراحی شده است. همچنین ویژگی این رنگ مقاومت بالایی است که از خود در برابر اسیدها و رطوبت نشان می دهد.برای استفاده از رنگ میانی پلی آمید فقط کافی است جزء A را هم بزنید تا کامل یکدست شود، بعد از آن دو جزء را با یکدیگر مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند.

برای داشتن یک رنگ میانی خوب کافی است 20 دقیقه به این ترکیب اجازه دهید تا واکنش های لازم در مخلوط اتفاق بیوفتد. پس از آن رنگ شما آماده است.لایه آستر اپوکسی پلی آمید همان پرایمرها هستند که در زیر کار برای محافظت اعمال می شوند. این لایه را برای حفاظت از سطح های فلزی مانند نیروگاه ها، لوله ها، سطوح خارجی مخازن و سطوح مشابه دیگر استفاده می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>