اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکرلیک

لاک اکریلیک، نوعی وارنیش است که بر پایه رزین های اکریلیک و آب ساخته شده است. وارنیش ها، محصولاتی هستند که برای براق سازی سطوح به کار می روند. وارنیش ها، به طور کلی موادی سخت کننده هستند که برای محافظت از سطوح در برابر غبار، رطوبت و نور خورشید استفاده می شوند.وارنیش یا روغن جلا پس از گذشت زمان و در مجاورت هوا آرام آرام سخت می شود و یک لایه محافظتی قوی را روی سطوح تشکیل می دهد.

وارنیش ها به طور کلی به دو دسته پایه آب و پایه تینر تقسیم بندی می شوند.وارنیش اکریلیک یا روغن جلای اکریلیک نوعی وارنیش پایه آب است که به طور معمول روی سطوحی که با اکریلیک رنگ شده اند اجرا می شود. لاک یا ورنی اکریلیک، برای سخت کردن سطوح سیمانی و درخشش سطوح چوبی و گچی استفاده می شود. این محصول غلظت زیادی دارد و پس از رقیق شدن با استفاده از ابزارهایی مانند قلم مو یا غلتک روی سطوح اجرا می شود.

لاک وارنیش اکریلیک، حالتی مایع با چگالی بالا دارد و سطوح را ضد آب می کند. ورنی اکریلیک بر پایه آب تشکیل شده است و برای جلابخشی به سطوحی استفاده می شود که با سایر ترکیبات پایه آب پوشیده شده اند.این محصول در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاوم است و چون ترکیبی پایه آب است آسیبی به محیط زیست نمی رساند. وارنیش اکریلیک گازهای سمی هم آزاد نمی کند و هنگام استفاده از آن خطری برای سلامتی افراد ایجاد نمی شود.

لاک وارنیش اکریلیک پس ازگذشت یک ساعت به طور سطحی خشک می شود. اما خشک شدن عمقی این محصول ممکن است بیشتر از سه ساعت طول بکشد. البته مدت زمان دقیق خشک شدن ورنی اکریلیک به ضخامت لایه مورد استفاده بستگی دارد.وارنیش اکریلیک را باید در محیطی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرد. همچنین محیط نگهداری ورنی اکریلیک باید تهویه مناسبی داشته باشد تا حین اعمال وارنیش گرد و غبار به درون محیط نفوذ پیدا نکنند.

یکی از مهم ترین نکات در نگهداری از وارنیش اکریلیک، حفاظت از آن در برابر یخ زدگی است. یخ زدگی باعث از بین رفتن لاک می شود. برای استفاده از وارنیش اکریلیک باید فقط میزان مورد مصرف از ظرف خارج و در ظرف محکم بسته شود تا باقی مانده لاک از بین نرود.در صورت نگهداری مناسب، لاک وارنیش اکریلیک تا 30 ماه پس از تولید قابل استفاده خواهد بود.

هنگام استفاده از همه انواع لاک اکریلیک باید از ماسک، دستکش و لباس مخصوص کار استفاده کرد. در صورتی که این محصولات بلعیده شوند یا با چشم افراد تماسی پیدا کنند، باید به سرعت به مراکز درمانی مراجعه شود. در صورت تماس وارنیش اکریلیک با چشم، تا رسیدن به مراکز درمانی باید چشم را با آب فراوان شست و شو داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>