اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

رنگ دمای بالا سرامیکی به عنوان یکی از مقاوم ترین انواع رنگ نسوز شناخته می شود و کاربرد آن در صنایع مختلف، بسیار بالا است. برخی از انواع رنگ نسوز با بیشترین میزان مقاومت در برابر حرارت های بالا، از نوع سرامیکی هستند.

انواع رنگ سرامیکی نسوز قادر به تحمل دماهای 400 تا 600 سانتی گراد و 600 تا 800 درجه سانتی گراد هستند و از بسته به ویژگی آن ها، در سازه های ضد حریق، شومینه و… کاربرد پیدا می کنند. توجه داشته باشید که کارایی و کیفیت رنگ بسته به نحوه اجرای رنگ نسوز و مرغوب بودن آن می تواند تغییر کند.

ویژگی رنگ نسوز سرامیکی

رنگ سرامیکی نسوز ضد خش است و می تواند سطوح را در برابر سایش و خوردگی حفظ کند. به لطف قدرت بالای چسبندگی رنگ سرامیکی، می توان از آن به منظور محافظت از انواع سطوح استفاده کرد. به این ترتیب، پوشانندگی بسیار خوبی ایجاد می کند و بر روی سطوح مختلف ازجمله فولاد نیز می توان از آن استفاده کرد.

رنگ سرامیکی نسوز در برابر حرارت مستقیم بی تغییر باقی می ماند و رنگ پریده و پوسته پوسته نمی شود. این رنگ فوق العاده مقاوم، الاستیک است و در هنگام تحمل حرارت بالا کاملاً بدون بو باقی می ماند. از دیگر ویژگی های پرکاربرد و پر مزیت رنگ سرامیکی می توان به مقاومت آن در برابر آب و مواد شوینده اشاره کرد.

کاربردهای رنگ نسوز سرامیکی

استفاده از رنگ سرامیکی نسوز بر روی فلزات زیر عایق یکی دیگر از کاربردهای این رنگ است. در بسیاری موارد مشاهده می کنیم که از روش عایق کاری برای جلوگیری از اتلاف انرژی، بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر مفید آن استفاده می شود.

این در حالی است که رطوبت راه خود را به فضای خالی میان عایق و فلز پیدا می کند و زمینه لازم برای خوردگی را به وجود می آورد. در چنین مواقعی از رنگ نسوز به منظور جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن فلز زیر عایق استفاده می شود.یکی از رایج ترین رنگ های شومینه فلزی یا آجری، رنگ سرامیکی نسوز است. این شومینه ها قابل شستشو هستند؛ زیرا رنگ سرامیکی در مقابل آب و مواد شوینده مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

بدون بو بودن رنگ سرامیکی نسوز توانسته است آن را برای استفاده در شومینه خانگی نیز به انتخاب خوبی تبدیل کند. از رنگ سرامیکی در انواع بخاری، ضد آتش، دیواره شومینه ها و همچنین ایجاد مقاومت شیمیایی برای سطوح مختلف استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>