اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

برای انتخاب یک رنگ مناسب، باید بدانید که انواع رنگ نسوز چیست و هر یک از آن ها چه ویژگی هایی دارند. 4 نوع از پرکاربردترین انواع رنگ مقاوم به حرارت و ویژگی های آن ها به شرح زیر هستند:

1.رنگ های چند پلیمری بر پایه سیلیکون یا اپوکسی

این رنگ ها در میان انواع تک جزئی و دوجزئی دسته بندی شده و برای ایجاد مقاومت در برابر حرارت های متوسط تا زیاد استفاده می شوند. از رنگ های اپوکسی یا سیلیکونی می توان به منظور محافظت از قطعات دستگاه و بهبود عملکرد آن ها نیز بهره گرفت. از این رنگ ها همچنین می توان بر روی زیر لایه داغ استفاده کرد و نگرانی بابت احتمال تأثیر آن بر لایه نداشت. میزان مقاومت ایجادشده در برابر حرارت با درصد سیلیکون موجود در ترکیبات رنگ نسبت مستقیم دارد.

2.پوشش پودری با دمای بالا

این نوع رنگ ها نیز اغلب مبتنی بر اپوکسی و سیلیکون هستند و می توانند مقاومت بسیار مطلوبی در حدود 4000 تا 10000 درجه فارنهایت از خود نشان دهند. ازجمله مشخصه های پوشش پودری می توان به عدم وجود VOC و تنوع رنگ بالا در آن ها اشاره کرد.

3.رنگ مقاوم به حرارت اسپری

ازجمله رنگ های نسوز که اجرای آن را به طور چشمگیری تسهیل می بخشد، انواع اسپری هستند. این نوع رنگ نیز می تواند مقاومت مطلوبی در برابر حرارت تا دمای بیش از 400 درجه را تحمل کرده و از سطوح زیرین خود در برابر خوردگی و حرارت محافظت کند. با استفاده از اسپری حرارتی آلومینیوم می توان مانع از CUI در سکوها و گیاهان دور از ساحل شد. رنگ دانه های فلزی می توانند دما را تا 7500 درجه فارنهایت تثبیت کنند.

4.رنگ سرامیکی با درجه حرارت بالا

اگر تاکنون از رنگ مقاوم به حرارت استفاده کرده باشید، حتماً میدانید که علت شهرت و کاربرد رنگ نسوز چیست. این رنگ به لطف مقاومت بسیار بالایی که در برابر حرارت بالا دارد، شهرت یافته است. درواقع برخی از رنگ ها با بیشترین میزان مقاومت در برابر حرارت، از نوع سرامیکی هستند.

این رنگ می تواند در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، مقاومت ایجاد کند و موجب استحکام سطح شود. وقتی از رنگ های سرامیکی در فشار بالا استفاده شود، محافظت از عایق و فلز زیرین به طور مطلوبی صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>