اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

اصلی ترین تفاوت این رنگ با سایر رنگ های ترافیکی در حلال مورد استفاده، هزینه کار، در دسترس بودن مواد اولیه و سرعت انجام عملیات است.در بعضی از شهرها یا کشورهای جهان ممکن است استفاده از رنگ های بر پایه حلال مجاز نباشد و به همین دلیل رنگ های بر پایه آب تنها گزینه پیش روی شما خواهد بود.

البته در مناطق سرد که امکان انجماد آب درون آسفالت وجود دارد، اغلب مهندسان راه سازی ترجیح می دهند که از رنگ های بر پایه حلال که نقطه انجماد پایینی دارند استفاده کنند.مثل هر رنگ ترافیکی دیگری کاربردهای این رنگ منتهی به خط کشی جاده ها و خیابان ها و رسم علائم ترافیکی افقی در آن ها خواهد شد؛ اما ازنظر مکانی می توان این رنگ ها را برای استفاده در مناطق آلوده مناسب دانست. چرا که تبخیر حلال های مورداستفاده در رنگ های بر پایه حلال باعث افزایش آلودگی محیط شده و به محیط زیست نیز ضربه می زند.

این در حالی است که رنگ های بر پایه آب حتی در صورت تبخیر نیز آسیبی به محیط زیست نخواهند رساند و البته که تبخیر بر روی کیفیت این محصولات تأثیری نخواهد داشت.کاربرد رنگ ترافیکی پایه آب در پروژه هایی با هزینه و زمان محدود را نمی توان فراموش کرد. مواد اولیه این محصولات ارزان و در دسترس هستند و به دلیل سرعت خشک شدن بالا بسیار کاربردی هستند.

علاوه بر این در جاده های برون شهری که اغلب وسایل نقلیه سنگین باری و مسافری رفت وآمد دارند اغلب از این رنگ ها استفاده می شود و این به دلیل چسبندگی زیاد و مقاومت بالای آن ها در برابر فرسایش و سایش است.در محیط های شهری که امکان دوده گرفتن رنگ و از بین رفتن درخشش آن بسیار بیشتر از جاده هاست می توان انواعی از این رنگ ها را به کار برد.

این رنگ ها خیلی راحت با آب شسته می شوند و برای تمیز کردن سطح خیابان و مشخص کردن علائم نیازی به استفاده از ماشین آلات پیچیده یا حلال های گران قیمت و حتی بستن جاده به منظور انجام عملیات تمیزکاری نیست.با استفاده از ماشین های آبپاش که تقریبا در هر شهرداری پیدا می شوند، می توان این رنگ ها را تمیز کرده و مجددا درخشندگی قبل را به آن ها برگرداند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>