اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ

با توجه به مطالب ذکرشده در بخش های قبل می توان به این نتیجه رسید که مزایای رنگ ترافیکی پایه آب بیشتر مربوط به سرعت کار و کاهش آلودگی می شود؛ اما این رنگ مزیت های دیگری نیز دارد که در این بخش آن ها را بیان خواهیم کرد.

سازگاری با سلامت انسان و محیط زیست

بزرگ ترین مزیت این رنگ ها جایگزین کردن آب به جای حلال آلی است. تبخیر حلال های آلی از سطح جاده ها و خیابان ها باعث ایجاد آلودگی تنفسی می شود و سلامت انسان را به خطر می اندازد. ضمن اینکه این ویژگی از آلوده شدن محیط و آسیب رسیدن به اکوسیستم طبیعی نیز جلوگیری خواهد کرد.نکته جالب اینکه به دلیل محتوای جامد بالا در این رنگ ها در مراحل تولید و ساخت نیز سلامت کارکنان کارخانه ها در معرض خطر نیست؛ با توجه به این ویژگی ها می توان این رنگ را یکی از بی خطرترین رنگ های ترافیکی دانست.

خشک شدن سریع

خشک شدن سریع (در حدود 5 دقیقه) یکی از اصلی ترین مزایای رنگ ترافیکی پایه آب است. این ویژگی باعث کوتاه شدن عملیات عمرانی و سرعت گرفتن کار خط کشی جاده خواهد شد.همچنین بعد از 10 تا 15 دقیقه می توان راه را باز کرد تا افراد به مسیر خود ادامه دهند. پس این چیزی نیست که نیاز به اطلاع رسانی شهرداری ها یا آماده سازی شهروندان برای اجرای عملیات عمرانی داشته باشد.

مقاومت در برابر سایش

علاوه بر این به دلیل قدرت چسبندگی زیاد این رنگ ها خیلی خوب به خورد آسفالت می روند و به همین دلیل استفاده از آن ها در مسیرهای پررفت وآمد بسیار به صرفه خواهد بود.مقاومت بالای این محصولات در برابر سایش باعث می شود که وزن سنگین وسایل نقلیه مختلف و خطوط ترمز و روغن ریزی خودروها بر روی کیفیت رنگ تأثیری نداشته و همچنان بتواند مسیر را برای رانندگان مشخص کند.

خاصیت انعکاسی خوب

فرمولاسیون این رنگ ها به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را برای آسفالت هایی تا ضخامت 0.6 میلی متر نیز به کار برد.این نوع رنگ دارای دانه های شیشه ای بزرگی است که به خوبی در طول شب نور چراغ ماشین را بازتاب داده و باعث می شوند که رانندگان در طول شب یا در شرایط آب وهوایی مثل برف و باران شدید یا گرد و غبار مسیر جاده را تشخیص دهند.

ضمن اینکه این بلورهای شیشه ای در طول روز نور خورشید را به خوبی منحرف می کنند تا مزاحم دید رانندگان نشود و آن ها بتوانند در ساعات ظهر در گرم ترین شهرهای کشور به مسیر خود ادامه دهند.برای استفاده از رنگ ترافیکی پایه آب نیازی به استفاده از دستگاه های پاشش با فشار بالا نیست و حتی می توان از قلم های دستی و غلتک نیز استفاده کرد. این ویژگی اجرای رنگ ترافیکی را بسیار ساده و کم هزینه خواهد کرد و نیاز به دستگاه های پیشرفته برای پاشش رنگ را از بین خواهد برد.

ضمن اینکه امکان اجرای آن با ابزارهای دستی باعث می شود که در خیابان ها و کوچه های باریک که امکان ورود خودروها و دستگاه های پاشش وجود ندارد، بتوان خط کشی های دقیق و علائم ترافیکی را رسم کرد تا برای ورود از فرعی به اصلی یا برعکس مشکلی پیش نیاید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>