اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقش تری اتانول آمین در مواد شوینده:
ممکن است شما هم در بررسی ترکیبات مواد شوینده و آرایشی خود به نام تری اتانول آمین برخورد کرده باشید اما شاید اطلاعی از ماهیت آن نداشته باشید و ندانید که تری اتانول آمین چیست؟

شیمی6

این ماده در واقع یک ترکیب شیمیایی است که در ساخت مواد شیمیایی، سموم کشاورزی، شوینده ها، پلیمرها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مناسب، عوارض محدود، مزایای بالا و… از جمله دلایلی بوده که سبب شده تا این ماده در صنایع مختلف کاربرد زیادی داشته باشد و به همین جهت سالانه چندین هزار تن از آن تولید می شود. اگر شما هم تمایل دارید تا در رابطه با این ماده اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم آن را به دقت زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم.

تنظیم PH:
در فرمول تولید مایع ظرفشویی و سایر مواد شوینده و آرایشی، ترکیبات اسیدی و قلیایی مختلفی وجود دارد. ری اتانول آمین ماده ای است که مانع از این مشکل می شود و خاصیت اسیدی و بازی را خنثی کرده و به تنظیم PH کمک می کند.

ثبات امولیسیون ها:
تری اتانول آمین ماده ای است که کمک می کند تا این مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و ثبات لازم را در محصول نهایی داشته باشند.

ضخیم کنندگی:
این خاصیت را می توان بیشتر در ساخت کرم های آرایشی و بهداشتی و بعضی از مواد شوینده مشاهده کرد.

تثبیت کنندگی:
تری اتانول آمین الکل موجب می شود تا ترکیبات به کار رفته در یک محلول ساختار خود را حفظ کنند و در کنار سایر مواد و ترکیبات دیگر، ثبات کافی داشته باشند.

ماهیت تری اتانول آمین چیست؟
یک موضوع مهم در رابطه با ماهیت این ماده وجود بنیان ازت در مرکز آن است و به همین جهت تا حدوی بوی آمونیاک می دهد.

این فاکتور تا حدی مصرف کنندگان را نگران کرده است. به ویژه اینکه گفته هایی پیرامون مضر بودن و حتی سرطان زا بودن این ماده در وب سایت ها منتشر شده است.

در رابطه با این موضوع باید عنوان کرد که در محصولات شوینده و آرایشی تنها نقش هایی نظیر تثبیت کنندگی و تنظیم PH دارند و به دلیل واکنش های انجام شده هیچ گونه خطری برای پوست ندارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>