اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حلال سولوسو در صنایع:
حلال سولوسو معطر یکی از پنج نوع عمده فرآورده های نفتی است. سولوسو از خانواده هیدروکربن نفت است و به طور عمده شامل هیدروکربن های معدنی C9-C11، عمدتا C10 می باشد.

شیمی8

سولوسوها حلال هایی با درصدهای بسیار بالایی از ترکیبات آروماتیک (بعضاتا 99.9%) و متشکل از آلکیل آروماتیک های تک حلقه ای از نوع تری متیل، پروپیل، ایزوپروپیل به صورت مخلوط و با درصدهای مختلف می باشند. در حالت عادی و طبق آنالیز ارائه شده توسط سیکاکم می باشد که این نقطه جوش قابل تغییر در فرایند تولید و با نظر مشتریان عزیز می باشد.

آنها خواص عالی برای استفاده در بسیاری از کاربردهای پوشش، رنگ و جوهر ارائه می دهند. فلورسفید بالا و HAP و VOC کم خواص با کیفیت بالا، CI صنعتی، Mastics و Sealants، مواد افزودنی، مواد شیمیایی نفت، مواد شیمیایی تصفیه آب و مواد شیمیایی ویژه است.

این ماده در گریدهای محتلفی تولید می‌شود که می توانیم به سولوسو 100، 150 و 200 اشاره کنیم و جز پرفروش ترینها قرار دهیم.

ویژگیهای ظاهری سولوسو:

  • مایع.
  • شفاف.
  • بویی خاص.

حلال معطر C10 (سولوسو 150):
حلال معطر C10به نام Solvesso 150، aromatic 150، A150 و kocosol 150، مایعی شفاف و بی رنگ با بوی معطر ملایم و از خانواده هیدروکربن های نفتی است و عمدتا از هیدروکربن های معطر C9-C11، عمدتا C10 تشکیل شده است. حلالهای معطر Naphtaha (solvesso 150)، در زمینه کشاورزی، قارچ کش، حشره کش و علف کش تولید شده علیه سموم دفع آفات به عنوان محلول های ماده فعال و حامل استفاده می شود.

حلال سولوسو 150 چگونه تولید می شود؟
حلال معطر C10 از تقطیر جریانهای معطر حاصل از روغن خام تولید می شود. فرایندها و تجهیزات تولید، انتقال و ذخیره سازی این حلالهای معطر به طور مداوم و محصور شده است.

پیش بینی می شود تولید جهانی محصولات سنگین معطر از نوع نفتا مانند A150 بیش از 450 هزار تن در سال باشد.

شرایط نگهداری و انبار کردن سولوسو 150:
حلال معطر C10 را می توان در ظروف استیل ویا مخازن ایزو نگهداری کرد و توسط کامیون های مخزن دار یا کشتی های فله حمل کرد. باید در یک مکان خنک، خشک و دارای تهویه مناسب و بدون خطر احتراق نگهداری شود. سولوسو 150 دارای وزن مخصوص 0.855 و نقطه اشتعال 55 درجه سانتیگراد است که آن را قابل اشتعال می کند و در گروه بسته بندی III طبقه بندی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>