اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ صابونی در صنایع:
رنگ صابونی، تنوع زیادی از رنگ ها، رنگدانه ها و رنگ های دیگر از جمله رنگ های طبیعی، رنگدانه های میکا micas، LabColors ( رنگ هایی که تقریباً نزدیک به بینایی انسان طراحی شده اند). کالر بلاک (کالر بلاکینگ هنری ست که در آن با استفاده از رنگ های مختلف چرخه ی رنگ ها، یک ترکیب رنگارنگ اما در عین حال هماهنگ با یکدیگر می سازد) اراِه داده ایم.

شیمی14

ویژگی های رنگ صابونی:

  • رنگدانه های صابون از نظر اندازه ذرات، متفاوت هستند.
  • رنگ صابون اندازه ذرات بسیار کمی است.
  • برای رنگ آمیزی محصولات شفاف مانند صابون مایع شفاف و پایه های بهداشتی آرایشی، ایده آل است.
  • رنگدانه های صابون دارای اندازه ذرات بسیاربزرگ تر هستند، مواد شفاف را مات می کنند. بنابراین برای رنگ آمیزی محصولات مات بسیار مناسب تر هستند.

معایب رنگ صابونی:
معایبی که برای هر دو رنگ صابون و رنگدانه ها می باشدبه طور کلی به شرح زیر است:

1. پس دادن رنگ:
رنگ ها معمولاً در محصولات مایع مانند ژل شستشو کاملاً پراکنده و معلق می شوند. اما در مواردی که در یک پایه جامد شفاف مانند صابون استفاده می شود. با گذشت زمان، رنگ پس می دهند. بنابراین اگر در یک لایه صابونی شفاف رنگ از آن استفاده می کنید.

باید مراقب باشید که فقط از رنگ هایی استفاده کنید. در صورت پس دادن رنگ به رنگ مجاور، مشکلی وجود نداشته باشد. اگر با پس دادن رنگ مشکلی دارید. تا حد ممکن و در مواردی که شفافیت مهم نیست. استفاده از رنگدانه ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال در یک صابون که در غیر این صورت شفاف است. یک شکل رنگی تعبیه کرده اید.

از طرف دیگر، رنگدانه ها با اندازه ذرات بیشتر در اکثر محصولات مایع فرو می روند، اما در افزودن رنگ به محصولات جامد مات مناسب تر است.

2. پایداری نور:
به طور خاص چه مقدار pH محصول همراه با سایر متغیرها مانند پایداری نور دارد. بیشتر رنگدانه های صابون طیف گسترده ای از PH را تحمل می کنند و بنابراین برای رنگ آمیزی صابون های فرآیند سرد (که بعضا به عنوان صابون های فشرده سرد شناخته می شوند) مناسب هستند.

زیرا می توانند در برابر شرایط قلیایی مقاومت کنند. بسیاری از رنگها در یک محیط خنثی یا حتی اسیدی پایدارتر خواهند بود.

به همین ترتیب همیشه بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی صابون فرآیند سرد نیست. همانطور که در مورد همه این موارد، قوانین عمومی هستند تا خاص و چندین مورد استثنا وجود دارد. بنابراین همیشه بررسی کنید که رنگ یا رنگدانه ای که انتخاب می کنید. برای محصولی که می خواهید رنگ آن مناسب باشد، مناسب است.

پایداری نور نیز مسئله ای است و تقریباً به طور انحصاری روی رنگ های صابون تأثیر می گذارد. رنگهای آبی اغلب در معرض نور کمترین پایداری را دارند و باعث کمرنگ شدن آنها می شود. بنابراین بسیاری از رنگها که خود آبی هستند و یا مخلوطی مانند سبز هستند که مخلوطی از یک رنگ زرد و یک رنگ آبی است در صورت قرار گرفتن در رنگ ممکن است رنگ آنها را به خوبی حفظ نکند. به نور خورشید روشن مانند جایی که ممکن است در یک قفسه برای فروش نمایش داده شود.

موارد ایمنی کار با رنگ صابونی:
همیشه در استفاده از رنگها و رنگدانه ها بسیار مراقب باشید. تا جایی که امکان دارد از ریخت و پاش خودداری کنید و همیشه بلافاصله رنگ پس رفته را را پاک کنید. هنگام جابه جایی پودرها بسیار مراقب باشید تا از گرد و غبار جلوگیری کنید.

به خصوص با رنگهای پودری، زیرا گرد و غبار سبک می تواند در سطوح اطراف قرار گیرد که در آن رطوبت هوا باعث می شود. که می تواند صدمه ای ایجاد کند که در این صورت دشوار است تمیز. در صورت رقیق کردن یک رنگ پودری، از حداکثرنسبت استفاده کنید.

در صورت نگه داشتن یک رنگ رقیق شده برای استفاده در آینده اطمینان حاصل کنید که یک ماده نگهدارنده مناسب به آن اضافه می کنید. تا در نتیجه ماندگاری مناسب رنگ مایع حاصل شود. ما همیشه هنگام دست زدن به هرگونه رنگ مایع یا رنگدانه استفاده از دستکش یکبار مصرف و همچنین هنگام استفاده از پودرها از ماسک صورت استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>