اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویژگی های پارافین کلره:
پارافین کلره (CP) یک ماده شیمیایی است که در کاربردها و صنایع مختلف ازآن استفاده می شود. اصولا به عنوان یک ماده مقاوم در برابر حرارت و پالستیک مصنوعی ثانویه همچنین در الستیک، رنگ، چسب، کلوچه، سیالنت و پالستیک استفاده می شود.

شیمی16

استفاده دیگر به عنوان خنک کننده یا روانکاری در برش یا تشکیل فلز است. با توجه به خواص متنوع آن می توان در مصارف روزانه و بسیاری از محصوالت از آن استفاده کرد. همچنین این ماده سازگار با محیط زیست است. ما به پنج دلیل اصلی که پارافین کلره (CP) ماده ای است که انتخاب بسیاری از صنایع است اشاره خواهیم کرد:

انعطاف پذیری در برابر حرارت:
پارافین کلره شده انعطاف پذیری بیشتری در دماهای پایین نسبت به پالستیک های عادی و معمولی دارد. پس در نتیجه، اصولا به محصولاتی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی در هوای سردتر دارند. مانند برخی از انواع کف پوش ها، عایق سیم و کابل و شیلنگ اضافه می شود. در تولید پالستیک، پارافین کلره (CP) به منظور افزایش کششی مواد مانند PVC اضافه می شود.

مقاوم در برابر شعله:
پارافین کلره (CP) به عنوان یک راه مقاوم و ارزان قیمت در برابر حرارت را برای طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد. هنگامی که در معرض دمای بالا قرار می گیرد، پارافین کلره (CP) مقدار زیادی از HCl را آزاد می کند و در غلظت بالا HCI در فرمالسیون ایجاد شرکت می کنند. در فاز بخار، می تواند به آتش را به سرعت خاموش می‌کند.

مقاوم در برابر لک و خش:
یکی دیگر از دلایل اینکه چرا پارافین کلره شده ممکن است انتخاب شود، مقاومت آن در برابر لک و خش است. این مورد مهم در مواردی که نیاز به ظاهر زیبا وجود دارد از جمله کف پوش، پوشش های دیوار یا لوازم داخلی کاربرد دارد. در مقایسه، افزودنی های سولفوریزاسیون می تواند باعث زنگ زدی در فلزات می شود.

مقاومت شیمیایی بالا:
پارافین کلره (CP) باعث بهبود مقاومت در برابر آب و همچنین مواد شیمیایی می شود. به همین دلیل، اغلب به رنگ ها، سیالنت ها و پوشش ها اضافه می شود. کاربرد بیشتر آن در رنگ هایی که برای رسم خطوط جاده یا کابردهای آبی و دریایی، مانند پوشش صنعتی، کشتی ها، استخرهای شنا و غیره استفاده می شود.

مقاومت در برابر استخراج مواد شوینده آبی:
پارافین کلره (CP) باعث بهبود مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی می شود. به همین دلیل، اغلب به رنگ ها، مواد با خاصیت ضد آبی و روکش ها اضافه می شود.

کاربردها و مزایای پارافین کلره:
جایگزین پالستی سایزر اصلی دی اکتیل فتاالت - دی ایزو اکتیل فتالات منبسط کننده و پالستی سایزر در فرآوری پلیمرهای وینیلی، پلیمر های کمکی و الستیکهای کلردار نئوپرن افزودنی در روغنهای روان کننده و روغنهای صنعتی. مانند روغن هایی که در غلطک ها، برشکاری و نقشه کشی تولید مواد نسوز، تولید فیلم های PVC، تولید چرم مصنوعی، صنایع لاستیک، روکش کابلها، تولید لوله های PVC قابل انعطاف، تولید رنگ های دریایی.

افزایش محافظت در برابر شعله است. این به خصوص در کفپوش PVC و کابل ها مفید است. پارافین کلره 52٪ شده به عنوان پالستیسر در رنگ، سیالنت ها و چسب ها که در آن مزایای اصلی نسبت به جایگزین ها، جذب آنها و افزایش خواص بازدارنده شعله است. مقادیر باالی کلر را می توان به عنوان بازدارنده های شعله در طیف گسترده ای از رب ها و سیستم های پلیمری استفاده می شود، جایی که اغلب آنها به جای افزودنی های فسفات و بروم.

نرم کننده ثانویه استفاده می شود در محصولات نرم PVC. با اصطلاحاتی مانند CP CPO و CPW.
فرموالسیون فلزکاری است. جایی که به مدت طولانی به عنوان یکی از موثر ترین مواد افزودنی فشار برای روان کاری در طیف گسترده ای از ماشین کاری و عملیات مهندسی شناخته شده است.

به عنوان یک پلی استر سازنده ثانویه در ترکیبات پلیمری)کابل، کفش و دیگر پالستیک ها، فیلم، پالستیزول، مشمع کف اتاق و غیره( به عنوان یک مولفه در ترکیبات روغن سازی در صنعت چرم.

خوب با پالستیک های اساسی ترکیب شده، بر اساس اسید فتالیک)دیابوتی فتاالت و دیوکتیلفتاالت) و به راحتی به ترکیبات PVC که برای تولید "انعطاف پذیر") کابل، شیلنگ، چکمه، فیلم، مشمع کف اتاق و غیره( و "سخت")لوله.
بازدارنده های شعله و پالستیک ها. افزودنی در مایعات کار، فلز، سیالنت، رنگ و پوشش.

ایمنی:
در تمام این برنامه ها، سابقه ای طولانی در زمینه استفاده ایمن وجود دارد و برخی از مشتریان عمده از بیش از 50 سال استفاده از پارافین های کلر را دارند. آتش و انفجار ماده سمی کم سمی که اثر مضر بر بدن انسان ندارد. متعلق به کالس خطر 4 است.

بنابراین لازم نیست ترس یا استرسی برای کار بااین ماده داشته باشید ولی با توجه به شیمیایی بودن این ماده لازم و عقلانی است که در زمان استفاده از این ماده از دستکش، ماسک، عینک و لباس مخصوص استفاده کنید تا خطری سلامتی شما را تهدید نکند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>