اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مالتودکسترین در مقابل دکستروز:
مالتودکسترین و دکستروز مکمل های قندی هستند که به صورت پودر در دسترس هستند و به راحتی به آنها اضافه می شوند و اغلب در بسیاری از لرزش های ساخت و ساز و بازیابی وجود دارند.

شیمی18

هر دوی آنها کربوهیدرات ها را بعد و بعد از تمرین به راحتی در دسترس شما قرار می دهند.اساساً آنها از بسیاری جهات یکسان هستند. دکستروز نوع ساده ای از قند است که بدن شما نیازی به تجزیه آن ندارد، در حالی که مالتو دارای یک رشته مولکول گلوکز است که به راحتی تجزیه می شود، اما به سرعت دکستروز نیست.

موارد استفاده و مزایای مالتودکسترین چیست؟
مالتو در فهرست مواد "به طور کلی به عنوان بی خطر شناخته می شود" توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید می شود. با خوردن کربوهیدرات هایی که به راحتی هضم می شوند پس از یک تمرین عضله ای، به خصوص عضله ای که برای ایجاد عضله توده ای در نظر گرفته شده است، بدن خود را در کمک به بازیابی آن کمک خواهید داد.

این همچنین به بدن شما کمک می کند تا با تحریک ترشح انسولین، که به مواد مغذی کمک می کند تا به بدن شما برسند، به طور موثرتری عضله سازی کند. همچنین به این معنی است که شما می توانید زودتر به تمرین برگردید.

مالتودکسترین یک ماده پودری سفید بسیار فرآوری شده است که شبیه جامدات شربت ذرت است. این ماده مستقیماً به روده جذب می شود و باعث افزایش سطح قند خون و انسولین می شود. احتمالاً قبلاً می دانستید که بسیاری از غذاهای فرآوری شده به گونه ای ساخته می شوند که ماندگاری بیشتری به آنها می دهد. خوب، مالتو نیز دلیل آن است.

تغذیه مالتودکسترین:
این ماده در حدود چهار کالری در هر گرم است و با قند متوسط جدول رقابت می کند. دامنه مالتودکسترین GI از 106 تا 136 است و باعث می شود بالاتر از قند جدول باشد. GI شاخص گلیسمی ماده است، که رقمی است که بیانگر توانایی کربوهیدرات در افزایش سطح گلوکز در خون است. بدن شما می تواند مالتو را به سرعت هضم کند، که باعث می شود در صورت نیاز، انرژی و کالری سریع بسیار موثر و به راحتی در دسترس باشد.

برای هر کسی که نگران چربی و کلسترول باشد، اعتقاد بر این است که مالتو به دلیل محتوای صفر آن منجر به افزایش چربی نمی شود. همچنین از سدیم، پتاسیم، پروتئین، کلسیم، آهن یا ویتامین ها برخوردار نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>